PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: FERENCZY FRUZSINA, a Vác kézilabdázója

„A visszatérésem utáni első gólomnál gyermeki örömöt éreztem, és a csapattársaim is szívből örültek a találatomnak”

2022. április 25. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Ferenczy Fruzsina, a női NB I-ben szereplő Váci NKSE irányítóként bevethető korábbi utánpótlás-válogatott kézilabdázója.

ferenczyfruzsina_vac.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Szinte a kézilabdapálya mellett nőttem fel. A családomból sokan ezt a sportágat űzték, ezért én is hamar a pályán találtam magam. Nem is volt kérdés, hogy ezt az utat választom én is.

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Több is van, egyik a spanyolországi ifjúsági Európa-bajnokság volt, illetve a Siófok csapatával a Papp László Arénában rendezett Magyar Kupa F4.

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Stine Bredal Oftedal.

• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Rengeteg csapattársam volt, sok mindenkivel jó viszonyt ápolok, nem tudnék kiemelni egy nevet.

• Szezonbeli emlékezetes esemény: Negatív élményként a felkészülés alatt történt térdsérülésemet emelném ki, viszont a visszatérésem utáni első gólomnál gyermeki örömöt éreztem, és a csapattársaim is szívből örültek a találatomnak.

ferenczyfruzsina_siofok_akcio_2018aprilis.jpg

• Célkitűzés a jelenlegi évadra: Teljes felépülés, a bajnokságban a negyedik hely megszerzése a csapatommal.

• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Gyerekkori vágyam, hogy a korosztályos válogatott után a felnőtt nemzeti csapat mezét is magamra ölthessem.

• Amelyik sportot még kedvelem: A focit szívesen megnézem.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Kapusként kezdtem, de egy évig bírtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9117816657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása