PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: BAFFY FANNI, az UNI Győr MÉLY-ÚT kosárlabdázója

„A kosárlabda mellett szeretem még a kézilabdát és a focit – kiskoromban mindkét sportágat is kipróbáltam”

2022. április 17. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Baffy Fanni, a női NB I A-csoportjában szereplő és az alapszakasz során a 4. helyen végző UNI Győr MÉLY-ÚT 1-es és 2-es poszton bevethető kosárlabdázója.

baffyfanni_akcio.png• Amiért beleszerettem a sportágamba: Emlékszem, amikor első osztályba mentem és sportágat kellett választani, a szüleim erőltettek a lánytornán, de én valamiért a kosárlabda mellett döntöttem, pedig nem a magasságomról voltam sosem híres, és csak úgy beleszerettem ebbe a sportba. Tetszett, hogy ez egy csapatsportág, eleve társaságkedvelő vagyok, így ez az egyik ok, amiért szeretem, meg persze élvezem a játékot, szeretem, amit csinálok, talán ez az egyik fő ok.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Úgy gondolom, most néhányat fel tudnék sorolni, de talán az, amikor felkerültem az NB I A-csoportos nagy csapathoz és először játszhattam, illetve védekeztem a példaképeimen, akiket régen a bemutatásnál kézen fogva kísértem be, nagy élmény volt számomra.

baffy_fanni_gyorikosarhu.jpgAkit a sportágon belül nagyra tartok: Sok példaképem van, de ha nagyon kellene mondanom, akkor Sue Bird.

Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Egyértelműen a csapattársaim, hiszen velük töltöm a legtöbb időt és úgy gondolom, idén is egy jó társaságot sikerült összehozni, de persze a többi társulatnál is vannak jó barátaim, akiket az évek során ismerhettem meg.

Szezonbeli emlékezetes esemény: Az egyik legjobb talán, amikor az alapszakaszban le tudtuk győzni a Sopront egy igencsak izgalmas mérkőzésen. (2022. január 8-án a nemrégiben Isztambulban közel tízezer hazai szurkoló előtt az Euroligát megnyerő soproniak a kisalföldiek otthonában 76–73-as vereséget szenvedtek, ami az első – bajnoki – kudarcuk volt a szezonban – a szerző)

Célkitűzés a jelenlegi évadra: Mivel az NB I/A szezonja véget ért, így a MEFOB, vagyis egyetemi döntő első helyezés a cél az idén mindenképpen.

Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Az NB I/A-ban többet játszani, meghatározó játékos lenni, illetve külföldön szeretném folytatni a pályafutásomat a diploma után.

Amelyik sportot még kedvelem: A kosárlabda mellett szeretem még a kézilabdát és a focit – kiskoromban mindkét sportágat is kipróbáltam.

Amit eddig még nem tudtak rólam: Egyik kedvenc szabadidős tevékenységem a festés, rajzolás.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2717810239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása