PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: SZABÓ FANNI, a VBW CEKK Cegléd kosárlabdázója

„A cél a szezonra számomra az volt, hogy visszanyerjem az önbizalmam és magabiztosan mozogjak a pályán, ami szerencsére sikerült”

2022. április 06. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Szabó Fanni, a kosárlabda női NB I A-csoportjában szereplő VBW CEKK Cegléd 2-es és 3-as poszton bevethető válogatott játékosa.

szabo_fanni_foto_jantnerzsolt.jpeg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Ez egy érdekes történet, mert sosem szerettem a kosárlabdát, tesiórákon nem annyira fogott meg. Majd általános iskolában, másodikos koromban az akkori legjobb barátnőm egyesületi szinten akarta űzni ezt a sportágat és megkérdezte tőlem, hogy elkísérném-e az első edzésére? Nagyon húztam a számat, de végül úgy döntöttem, hogy elmegyek vele. Az edzés egyébként tetszett, de azután is úgy voltam vele, hogy nekem ennyi elég is volt. Viszont az edzőnek tetszettem, azt mondta, hogy van tehetségem és menjek, nézzek még meg néhány edzést. Nem sokkal később már el sem tudtam volna képzelni az életem kosárlabda nélkül. Tetszett, hogy a csapattársaim a barátnőim lettek és együtt harcoltunk egy közös célért.

 A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Amikor utánpótláskoromban megnyertük a magyar bajnokságot, legelőször a BSE-vel. Azért ezt emelném ki, mert ez volt az első olyan élmény, ami beigazolta, hogy a rengeteg munka, a szív és az akarat meghozza a gyümölcsét.

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Van egy pár ember, de mindenképpen kiemelném közülük Őket: Kocsis Boglárka, Iványi Dalma, Kobe Bryant, Steph Curry, Jason Tatum, mindegyikőjüket másért tartom nagyra, de a játékintelligencia az, ami közös mindegyikőjükben.

• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Szerencsére sok emberrel nagyon jó a viszonyom, nem is szeretnék kiemelni senkit.

szabofanni_pecs_wbaskethu.jpg• Célkitűzés a jelenlegi évadra: A szezonunknak most már lassan vége, már csak néhány meccs van hátra, de a cél a szezonra számomra az volt, hogy visszanyerjem az önbizalmam és magabiztosan mozogjak a pályán, ami szerencsére sikerült.

• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Szeretnék külföldön is játszani és minél több pozitív élményt átélni.

• Amelyik sportot még kedvelem: Atlétika, tenisz, asztalitenisz, úszás.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Az öltözőben mindig ugyanoda rakom a cuccaimat babonából.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7617799273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása