PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Varga Márkó (ATSV Stadl-Paura – Ausztria)

„2019 őszén a kisfiam először volt kinn bajnoki meccsemen, 4–2-re nyertünk a Neukirchen ellen, egy találattal és két gólpasszal járultam hozzá a sikerhez”

2022. április 05. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Varga Márkó, az osztrák harmadosztályban szereplő, a 22. forduló után 5 ponttal a tabella 17. helyén álló ATSV Stadl-Paura játékosa.

varga_marko.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Autó. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | – | Első futballélményem | Kétéves koromtól kezdve rúgtam a gumilabdát, de amire kimondottan emlékszem, hogy az óvodában, amikor az udvarra mentünk ki, akkor engem csak a labda érdekelt. Mások homokoztak vagy fogócskáztak, én képes voltam akár egyedül is egész nap focizni. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Nyugodt, céltudatos vagyok. | Legrosszabb szokásom | Sok energiaitalt fogyasztok. | Étel, amit imádok | Mondhatni, mindenevő vagyok, de az olasz konyha ételeit kimondottan szeretem. | Film, amit többször láttam | A remény rabjai. | Zene, amit általában hallgatok | Desh – Kukásautó. | Hobbim | FIFA, séta, futás. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | 2019 őszén a kisfiam először volt kinn bajnoki meccsemen. 4–2-re nyertünk az SV Pichl csapatával a Neukirchen ellen, egy találattal és két gólpasszal járultam hozzá a sikerhez. | Gólom, amire szívesen emlékszem | 2017 tavaszán NB II-es bajnoki mérkőzésen a Kozármisleny színeiben játszva 1–0-ra nyertünk a Siófok ellen egy oldalszabadrúgásból szerzett gólommal. | Mérkőzés előtti rituálém | Általában hidegvízzel szoktam meccs előtt lezuhanyozni. | Sérülés, amit elfelejtenék | Hála Istennek, a futball által nem szenvedtem el súlyos sérülést, ami miatt hónapokat kellett volna kihagynom. | Barát a futballban | Mindig az aktuális klubomban van egy-két játékos, akikkel kimondottan jól kijövök. Jelenlegi csapatomban Aleksandar Mitrovic, akit barátomnak mondhatok. | Az öltözőben mellettem ül | Ga-On Kim. | Cél a mostani szezonban | Az osztrák harmadosztályban való bennmaradás kivívása. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Első osztályú bajnoki mérkőzésen nem léptem pályára, ez kimaradt. Viszont, ha még tíz-tizenkét szezont komolyabb sérüléseket elkerülve tudok lejátszani, akkor nem lesz hiányérzetem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6117797851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása