PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Szabó Zsombor (Tököl)

„Fiatal koromból adódóan még olyan nagy sikereket nem értem el felnőtt szinten, de a Fradi elleni Magyar Kupa-mérkőzésre úgy tekintek, illetve remélem, egy hónap múlva az Amatőr Kupa-győzelem is társulni fog mellé”

2022. április 02. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Szabó Zsombornak, aki a Pest megyei I. osztályban szereplő és a 22. forduló előtt 33 ponttal a 6. helyen állomásozó VSK Tököl kapusa.

szabozsombor_portre.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Kisgyerekként mindig csodáltam a kapusok edzését, én is ki szerettem volna próbálni, utána pedig már nem volt kérdés a jövőbeli posztom. • Amit szeretnék elérni öt éven belül: Minél magasabb szinten alapemberré válni. • Babonám: Elég babonás vagyok, a zoknit és a kesztyűt mindig a bal lábamra, illetve kezemre húzom fel először, a vonalakat jobb lábbal lépem át, és az összes kapufát a mérkőzés kezdése előtt megérintem jobb kézzel. 

KEDVENC……magyar csapatom: Ferencváros. • …külföldi csapatom: Borussia Dortmund. • …magyar mezőnyjátékosom: Lipcsei Péter, de ha egy mait kéne mondani, akkor Szalai Ádám. • …külföldi mezőnyjátékosom: Marco Reus és Cristiano Ronaldo. • …magyar kapusom: Jova Levente. • …külföldi kapusom: Gianluigi Buffon

szabozsombor_akcio.jpg

LEG……nagyobb futballélményem: A Magyar Kupa főtábláján a Ferencváros ellen játszani a személyes futballélményem, illetve a magyar válogatott Európa-bajnokságon való szereplései. • …szebb gól, amit valaha láttam: Somalia bombagólja az utolsó derbin, az Albert Flórián Stadionban. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Fiatal koromból adódóan még olyan nagy sikereket nem értem el felnőtt szinten, de a Fradi elleni Magyar Kupa-mérkőzésre úgy tekintek, illetve remélem, egy hónap múlva az Amatőr Kupa-győzelem is társulni fog mellé. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Olyan nagyon nagy hiba szerencsére nem volt, talán az, hogy rossz helyre ütöttem a labdát egy beadás után a mérkőzés vége felé, döntetlen állásnál, amit meg is bosszult az ellenfél. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Myrto Uzuni. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Lábbal magabiztos vagyok és a ziccereket szép számmal védem. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: A beadásokra való kijövetelben lehetne még fejlődnöm. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Kitartó és nyugodt természetű vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Szeretem elhalogatni a dolgokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6817795949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása