PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: BEREGSZÁSZI BÉLA, az Örkény SE labdarúgója

„Idén mindenképp bajnoki címet szeretnénk ünnepelni és jövőre egy osztállyal feljebb játszani”

2022. március 25. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Beregszászi Béla, a Pest megyei II. osztály, Déli csoportjában 20 forduló után 52 ponttal listavezető Örkény SE labdarúgója.

beregszaszibela.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Édesapám kivitt egy Kecskemét-meccsre kiskoromban és tudtam egyből, hogy én focizni szeretnék. Óvodás koromtól kezdve ahol pattogott a labda én mindig ott voltam. Már akkor beleszerettem ebbe a sportágba, és azóta elképzelhetetlennek tartom egy napomat is, hogy valamilyen formában ne foglalkozzak a labdarúgással.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: A GEAC csapatával sikerült bajnoki címet ünnepelnünk. (2017 májusában úgy végeztek az élen a 64 pontot szerző gödöllőiek a Pest megyei III. osztály Közép A-csoportjában, hogy a Kistarcsát mindössze egyetlen egységgel előzték meg – a szerző)

Akit a sportágon belül nagyra tartok: Amíg aktívak voltak, John Terry és Frank Lampard volt a két nagy példaképem.

Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Két nagyon jó barátomat szeretném itt megemlíteni. Kovács Bence, akivel sajnos még nem tudtam egy csapatban játszani, viszont párszor már össze tudtunk csapni ellenfélként. Móra Viktor pedig a másik személy, akivel több mint 10 évet játszhattam együtt utánpótlásszinten és remélhetőleg még küzdhetünk ugyanazon csapat sikereiért a közeljövőben.

Szezonbeli emlékezetes esemény: Az Alsónémedinek a meccs hajrájában lőtt győztes gólom, amivel elhoztuk a három pontot. (2021. szeptember 5-én úgy nyert az Örkény 1–0-ra a Pest megyei II. osztály, Déli csoport 4. fordulójában, hogy Beregszászi Béla a 80. percben vette be az egykori csapattárs, a 2019 őszén hét bajnokin az örkényiek hálóját őrző Koplányi Krisztián kapuját – a szerző)

Célkitűzés a jelenlegi évadra: Idén mindenképp bajnoki címet szeretnénk ünnepelni és jövőre egy osztállyal feljebb játszani. Sajnos a tavalyi szezonban az utolsó fordulóban buktuk el a bajnokságot.

Amit szeretnék elérni néhány éven belül: A csapatommal minél előkelőbb helyezést elérni az aktuális bajnokságban, illetve az edzői pályát is elkezdeni.

Amelyik sportot még kedvelem: Bármelyik labdasportot szívesen megnézem, főleg ha magyar érdekeltségű az esemény. Emellett szabadidőmben dartsozni szoktam a barátokkal.

Amit eddig még nem tudtak rólam: Nagyon szeretek főzni, az olasz konyha a kedvencem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3117789830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása