PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Farkas Máté (Mohács)

„Amikor ifista voltam, a kapusunk megsérült és senki nem akart a kapuba állni, ezért elvállaltam és bent is ragadtam”

2022. március 20. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Farkas Máténak, aki az NB III, Közép-csoportjában szereplő, a 26. forduló után 14 ponttal a 20. helyen állomásozó B Build Mohács kapusa.

farkas_mate.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Amikor ifista voltam, a kapusunk megsérült és senki nem akart a kapuba állni, ezért elvállaltam és bent is ragadtam. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Továbbra is az NB III-ban, illetve magasabb osztályban szerepelni. • Babonám: Nincs. 

KEDVENC……magyar csapatom: Paks. • …külföldi csapatom: Juventus. • …magyar mezőnyjátékosom: Nincs. • …külföldi mezőnyjátékosom: Paulo Dybala. • …magyar kapusom: Nincs. • …külföldi kapusom: Gianluigi Buffon

LEG……nagyobb futballélményem: 2012-ben élőben láttam a Magyarország–Törökország (3–1) mérkőzést. • …szebb gól, amit valaha láttam: Ibrahimovic ollózós gólja az angolok ellen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Feljutás az NB III-ba. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Egy hazapasszolt labdát ki akartam rúgni, de nem találtam el és gól. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Franck Boli. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Gyorsaság és jó reflex. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Néha a koncentráció hiánya. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Kitartás. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Sokszor türelmetlen vagyok. 

49925.pngFerencváros II.: mohácsi vész Mint arról a napokban beszámoltunk, a legutóbbi játéknapon a Ferencváros II. otthonában 3–2-es diadalt aratott az első helyezett Kozármisleny úgy, hogy a lefújás előtt a zöld-fehérek 11-est hibáztak – vagy inkább fogalmazzunk úgy, hogy a kapus Somogyi Máté ragyogó teljesítménnyel segítette győzelemhez a mislenyieket. Nos, a Fradi második számú alakulata az éllovas után az utolsó helyezettel is megmérkőzött vasárnap délután. Azt természetesen nem állítjuk, hogy a Mohács és a Kozármisleny azonos játékerőt képvisel, az FTC-fakó szempontjából azonban mégis, ugyanis a fővárosi alakulat úgy szenvedett 2–1-es vereséget a Kvanduk János trenírozta újonc otthonában, hogy a győztes gólt Hetényi Márk az összecsapás 92. percében szerezte. Röviden összefoglalva: amíg egy hete a IX. kerületiek a kihagyott büntetővel egy pontot vesztettek (3–3 helyett maradt a 2–3), addig ezúttal 1–1-nél, a szerencsétlen időpontban kapott találattal bukták el a már zsebben érzett egységet. Mohácson azonban mindez aligha érdekli a Kvanduk-társulat tagjait, elvégre Müllerlei Szabolcsék ugyan továbbra is sereghajtók, de a hazai környezetben a Makótól 1–0-s vereséget szenvedő Rákosmentével azonos pontszámmal (14) állnak és csak kevesebb győzelmének köszönheti a csapat a 20. pozícióját.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9017785500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása