PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Tamás Bence (THSE-Szabadkikötő)

A fiatal fővárosi cerberus tervei: „Minél többet edzeni, jobbá válni, magamat fejleszteni”

2022. március 16. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Tamás Bencének, aki a Budapest-bajnokság I. osztályában szereplő, a 19. forduló után 23 ponttal a 8. helyen álló THSE-Szabadkikötő kapusa.

tamas_bence.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Kicsi koromban a Grosics Gyula Sportiskolába jártam – ami talán közrejátszhatott abban, hogy most én is kapus vagyok –, első-második osztályosként az ottani testnevelő tanár javaslatára beálltam a kapuba a kerületi bajnokságon, amit persze meg is nyertünk. (mosolyog) És azóta semmi nem tud „kirendíteni” a kapuból. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Elsősorban minél többet edzeni, jobbá válni, magamat fejleszteni, hogy a nagybetűs életben maximálisan megálljam a helyem. Konkrétan pedig egy külföldi vagy éppen a magyar bajnokság első- vagy másodosztályában hétről hétre védeni. • Babonám: Nincs nagyon, a felső kapufát szoktam megérinteni a kezdőrúgás előtt. Néha bejön, néha nem… 

KEDVENC……magyar csapatom: Újpest. • …külföldi csapatom: Bayern München. • …magyar mezőnyjátékosom: – • …külföldi mezőnyjátékosom: – • …magyar kapusom: Dibusz Dénest és Szappanos Pétert szoktam követni, de Markek Tamást is nagyon jó bravúrkapusnak tartom. …külföldi kapusom: Manuel Neuer és Aaron Ramsdale. 

LEG……nagyobb futballélményem: Amikor az Újbuda FC utánpótláscsapatával Spanyolországban részt vettünk a MIC kupán, ahol a csoport első helyén végeztünk, legyőzve több nálunk sokkal esélyesebbnek gondolt csapatot, többek között a svéd Brommapojkarnát, a New York City FC-t, valamint egy spanyol szinten is kiemelkedőnek mondható alakulatot, az UE Llagosterát is. • …szebb gól, amit valaha láttam: McGinn gólja egy kapáslövésből az Aston Villa színeiben. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: A fent említett spanyol túra, valamint az első NB III-as meccsem a Gárdony ellen 16 évesen, amelyet megnyertünk, büntetőt fogtam és úgy összességében a védés is jól ment. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Talán még U15-ben, amikor egy hosszú indításra rosszul jöttem ki és a labdát kevésbé, de a csatárt eltaláltam, amiért egyből villant a piros, majd két héttel később egy hasonló esteért megint csak piros lapot kaptam, ellenben örülök is neki, hogy akkor történt meg, amikor még kisebb tétje volt a meccseknek, mert tudtam belőle tanulni. Azóta egyetlen pirosat sem kaptam még, a kapott sárgákat is egy kezemen meg tudnám számolni. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Szerencsére sok jó labdarúgóval volt és van lehetőségem együtt vagy éppen egymás ellen játszani. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Stabilitás, kommunikáció, valamint ezáltal motiválás. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Sokszor hevesebben reagálok egyes szituációkra a kelleténél. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: 

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8617782064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása