PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Hegedűs Gyula (Balatonlelle)

Az elnyűhetetlen és a Nagyatád elleni hétvégi rangadóra készülő korábbi NB I-es hátvéd a jelenlegi szezonban megnyerné a bajnokságot csapatával, hogy újra NB III-as alakulata legyen a városnak

2022. március 10. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Hegedűs Gyula, a Somogy megyei I. osztályban szereplő Balatonlelle SE korábbi NB I-es játékosa.

hegedusgyula.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Esernyő. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Nincs. (kacsint) Jó gyerek voltam. | Első futballélményem | Ferencvárosi nevelés vagyok, ahonnan Kecskemétre, majd a III. Kerülethez igazoltam a másodosztályba, onnan átköltözött a csapat Csepelre. Utána kerültem az NB I-es Vasasba. 2001-ben játszottam az első élvonalbeli meccsemet. Angyalföldről a BKV Előréhez igazoltam az NB II-be, majd 2003-ban a Balaton FC következett, ahol a csapat nagy bravúrral a negyedik helyen végzett az NB I-ben Csertői Aurél Irányításával. Innen mentem Debrecenbe, aztán visszatértem a Vasasba, majd Diósgyőrben játszottam. Onnan visszatértem Siófokra, majd az NB II-es Szolnokhoz igazoltam, ahol hatvannégy év után jutottunk fel az NB I-be Vágó Attila irányítása alatt. Sérülés miatt az NB III-as Veszprémben folytattam, majd Ausztriában alacsonyabb osztályban játszottam. Hazatérve a SZAC csapatába mentem a „blasz-kettőbe”, míg immár négy éve Balatonlellén játszom. A pályafutásom során háromszoros magyar bajnoknak mondhatom magam. 135 NB I-es mérkőzésem van, az NB II-ben Is több mint 100 meccset játszottam. Magyar Kupa második helyezés, egy NB II-es bajnoki cím, feljutás az NB I-be a Szolnokkal, két Szuperkupa-győzelem, míg a Balatonlellével két „megye-egyes” bajnoki címet értem el, ebből egyszer fel is jutottunk az NB III-ba. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Talán az, hogy nem szeretek késni. | Legrosszabb szokásom | Talán lehetnék türelmesebb. | Étel, amit imádok | Csirkepörkölt. | Film, amit többször láttam | Bud Spencer-filmek. | Zene, amit általában hallgatok | Rádiót hallgatok. | Hobbim | Lábtenisz. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Nem tudok választani, hiszen úgy gondolom, több klubban is értem el nagy sikereket. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Az NB I-ben az első és egyetlen találatomra. | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs nagyon, talán ha nyertünk, akkor a következő héten is próbáltam és próbálom ugyanazokat a dolgokat csinálni a meccs előtt. | Sérülés, amit elfelejtenék | Amikor teljesen elszakadt a lovaglóizmom és azzal vége lett az NB I-es korszakomnak. | Barát a futballban | Van sok, de nem szeretném részletezni, nehogy valakit kifelejtsek. | Az öltözőben mellettem ül | Benke Bálint és Körmendy Kevin. | Cél a mostani szezonban | Megnyerni ismét a „megye-egyet”, hogy újra NB III-as csapata legyen Balatonlellének. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Sajnos nem lettem magyar válogatott játékos, hiszen szerintem mindenkinek ez a vágya.

hegeek.jpgA feleségem szintén az élvonalban játszott. Kézilabdázó volt, ő Koroknai Viktória, 400 NB I-es mérkőzéssel a háta mögött. Húsz éve vagyunk együtt, most nyáron lesz a tizennegyedik házassági évfordulónk és van egy fiúgyermekünk, Vince, aki 2013-ban született és jelen pillanatban a Balatonlelle U11-es csapatában futballozik.

A korábbi NB I-es labdarúgó, HEGEDŰS GYULA a sportos családi háttérről

nfc.jpgbalatonlellese.pngRangadóra felkészülni! Március 12-én, szombaton 14 óra 30-kor a Somogy megyei I. osztály 15. fordulójában az év mérkőzésére kerül sor Nagyatádon, ahol a 30 ponttal éllovas házigazda a 30 egységgel második helyezett Balatonlellét látja vendégül. Nem, nem elírás: a két gárda valóban fej-fej mellett halad egymással, kettejük között mindössze annyi a különbség, hogy míg a nagyatádiak összesen negyvenszer ünnepelhettek a szezon során, a lelleiek „csak” harmincnégyszer, merthogy a gárdák védelme is azonos a mutatók alapján, ugyanis mindkét hátsó alakzat tizenegy-tizenegy alkalommal kapitulált. Az ősszel 1–1-re végeztek a felek úgy, hogy Balatonlellén a Nagyatád került előnybe az első félidő lefújása előtt nem sokkal Vukan Nikolics révén, ám a házigazda a 72. percben egalizált. Ami jó jel lehet az Életpálya rovatunk jelenlegi főszereplőjének: az egyenlítő találat a 42 esztendősen is elnyűhetetlen Hegedűs Gyula nevéhez fűződött.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8617777704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása