PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: JANI RÉKA, teniszező

Az egyéni világranglistán jelenleg 137. helyezett kiválóság annak idején kosárlabdázott is, ám a szíve a tenisz felé húzta, és úgy érzi, ebben jobban kibontakozott

2022. március 07. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: a profi karrierjét 2008-ban kezdő Jani Réka, az egyéni világranglistán jelenleg 137. helyezett teniszező.

jani_reka.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Nem volt különösebb előzménye, kosárlabdáztam és teniszeztem fiatalon, végül választanom kellett és az egyéni sport felé húzott a szívem, ott talán jobban ki tudtam bontakozni. • A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Eddig a 2011-es US Open, amikor sikerült feljutnom a főtáblára. Remélem, lesz még hasonló élményem. (mosolyog) • Akit a sportágon belül nagyra tartok: Azt gondolom, hogy minden egyes teniszezőt tisztelek, mert tudom, hogy mi van mögötte. Tulajdonképpen fiatal kortól a teniszről szól az élet, ennek van minden alárendelve, sok lemondással és még több befektetett munkával, energiával jár, hogy valakiből jó sportoló legyen. • Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Mindenkivel jó viszonyban vagyok, Babos Timit tudnám kiemelni, gyerekkorunk óta nagyon jó barátnők vagyunk. • Szezonbeli emlékezetes esemény: Az idei évben eddig az antalyai tornagyőzelmem volt a legjobb élmény, de remélhetőleg lesz majd még ennél emlékezetesebb is. • Célkitűzés a jelenlegi évadra: Nem szoktam előre nagy célokat kitűzni, próbálok menni előre a kijelölt úton és remélem, hogy minél jobban fog kijönni a lépés. • Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Szeretném megtartani legalább a mostani ranglista-helyezésemet és folyamatosan részt venni a Grand Slam-tornákon. • Amelyik sportot még kedvelem: Kosárlabda. A testvérem kosárlabdázik, így sokszor szoktam szurkolni neki és próbálom segíteni a sportolói élethez vezető úton. • Amit eddig még nem tudtak rólam: Nagyon szeretek utazni, felfedezni a világot, annyi gyönyörű hely van. A tenisznek köszönhetően sok helyre eljutottam már, de az utóbbi időben próbálom úgy szervezni, hogy amerre járok, meg tudjam nézni a látványosságokat is. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4417774986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása