PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Schäfer András (Union Berlin)

A télen Németországba szerződő válogatott középpályás már a legelső teremtornáján a legjobb mezőnyjátékos lett

2022. február 22. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: a 15-szörös magyar válogatott Schäfer András, aki szinte napra pontosan egy hónappal ezelőtt került Dunaszerdahelyről Németországba, a Bundesligában szereplő és a 23. forduló után 34 ponttal a tabella 9. helyét elfoglaló 1. FC Union Berlinhez.

schafer_andras_1fcunionberlin.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Kalap. | Kedvenc tantárgyam | Matek. | Emlékezetes csínytevésem | Rossz gyerek voltam, így nem is tudok választani. | Első futballélményem | Az első teremtornán én lettem a legjobb mezőnyjátékos. A szüleim sajnos nem tudtak elkísérni, mert dolgoztak és így a mamám vitt el. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Célratörő vagyok. | Legrosszabb szokásom | Könnyen felhúzom magam apró dolgokon. | Étel, amit imádok | Sushi. | Film, amit többször láttam | Kapj el, ha tudsz. | Zene, amit általában hallgatok | The Weeknd, Kendrick Lamar. | Hobbim | Tenisz, darts, videojáték. 

schaferandras_valogatott.jpgPÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Lengyel-magyar világbajnoki selejtező. (Az ominózus mérkőzésen Schäfer András a 2–1-es sikert arató nemzeti csapatunk első találatát szerezte, amely a lentebb látható videóban megtekinthető – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Az Európa-bajnokságon szerzett fejesre. (A Németország elleni találat szintén megnézhető a lenti videóban – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | – | Sérülés, amit elfelejtenék | Az egyik válogatott összetartáson megsérültem, ezért két meccsen nem tudtam játszani, amelyeken bizonyíthattam volna. | Barát a futballban | Gera Dániel, Bognár István, Vida Máté, Kalmár Zsolt. | Az öltözőben mellettem ül | Andreas Voglsammer, Bastian Oczipka. | Cél a mostani szezonban | Minél több játéklehetőség. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Nagyon sok minden. Európai kupában csoportkör, kupagyőzelem, világbajnokság.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4717742164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása