PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Nagy Zoárd (Mosonmagyaróvár)

„Szeretnék az NB I-ben játszani és életem első élvonalbeli gólját megrúgni”

2022. február 20. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Nagy Zoárd, aki az NB III, Nyugati csoportjában 54 ponttal a tabella 1. helyén álló Credobus Mosonmagyaróvár játékosa.

nagyzoard_vasas.jpgNégyévesen kezdtem el focizni Szentendrén, a Dunakanyar SE-nél, de játszottam Leányfalun és Vácon is, majd tizenöt esztendősen kerültem a Vasas Kubala Akadémiához, ahol végigjártam a ranglétrát és kétszer bajnoki címet is ünnepelhettem az U19 es csapattal. Ezután kezdtem részt venni a Vasas felnőtt alakulatának edzésein és olyan szerencsésnek mondhatom magam, hogy alá tudtam írni az első profi szerződésemet. Kölcsönben fociztam Taksonyban, majd Balatonfüreden, aztán Szlovákiába igazoltam, ahol fél evet töltöttem el. Nyáron megkeresett az MTE, és az a közeg, ami itt fogadott, nagyon pozitív benyomást tett rám, úgyhogy már fél éve a Mosonmagyaróvár a csapatom. Nagyon boldog vagyok itt, és remélem, nagyon pozitívan tudjuk zárni majd a jelenlegi évadot. (NAGY ZOÁRD a múltról és a jelenről) 

KÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Esernyő. | Kedvenc tantárgyam | Angol. | Emlékezetes csínytevésem | Szobafogságban voltam és a haverok hívtak, hogy találkozzunk, úgyhogy kimásztam az ablakon a terasz tetejére és onnan leugrottam – talán ez az egyik legdurvább. | Első futballélményem | Talán még amikor Vácon fociztam és Marseille-ben voltunk egy focitornán, és topcsapatok ellen játszottunk. Hihetetlenül más volt a külföldi szféra. 

vasasu19_bajnokcsapat_foto_kubogabor.jpg

nagyzoard_mte_mte1904hu.jpg(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Kitartás. | Legrosszabb szokásom | A sok videojátékozás. | Étel, amit imádok | A tengeri állatok – bármilyen formában. | Film, amit többször láttam | Vasember. | Zene, amit általában hallgatok | Magyar popzene, amit mostanában sokat hallgatok, de a retro zenéket is nagyon kedvelem. | Hobbim | Nagyon szeretek horgászni, régen apukámmal jártunk sokat, amikor nyaraltunk a Balatonon, azóta a barátaimmal is szoktunk menni. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Leginkább azt a mérkőzést emelném ki, amikor Balatonfüreden a Nagyatád ellen mesterhármast tudtam szerezni. (2020. október 10-én, az NB III, Nyugati csoport 13. fordulójában 3–1-es félidő után úgy nyert 6–1-re a házigazda, hogy Nagy Zoárd a 24., a 44. és az 53. percben is bevette a vendéggárda hálóját – a szerző) Ez volt az első triplázásom a felnőttek között. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Az első bajnoki találatom az MTE színeiben nagyon szép emlék, ráadásul fontos gól volt mind nekem, mind a csapatnak. (2021. november 7-én az NB III, Nyugati csoport 16. fordulójában úgy nyert a Mosonmagyaróvár a Pápai Perutz otthonában 3–0-ra, hogy Végh Bence a 10., a Boros Gábort a 72. minutumban váltó Nagy Zoárd a 82., míg Czingráber Máté a 86. percben talált a házigazda kapujába  - a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Nem nagyon tudja senki, de el szoktam mondani egy rövid imát, ám ezen kívül nincsen különösebb. | Sérülés, amit elfelejtenék | Az a térdsérülésem, amit 2017-ben sajnos meg kellett műteni, és emiatt egy egész szezont ki kellett hagynom. Nagyon nehéz, de fontos időszaknak vélem, mert mentálisan nagyon megerősített. | Barát a futballban | Bíró Bencét emelném ki, akivel még a Vasas utánpótlásában ismerkedtem meg. Különös, hogy első benyomásra nagyon nem szerettük egymást, majd idővel olyan kapcsolat alakult ki közöttünk mind a pályán, mind az életben, hogy mindig számíthatok rá, ahogy ő is rám. Rajta kívül Csongvai Áron is a legjobb barátaim közé tartozik, akit szintén a Vasas utánpótlásában ismertem meg, és nagyon sokat segített nekem abban az időszakban. | Az öltözőben mellettem ül | Szegő Imre, akit itt Óváron ismertem meg, és úgy gondolom, nagyon jó kapcsolatot ápolunk. | Cél a mostani szezonban | Szeretném, ha minél előrébb végeznénk és gólokkal tudjam segíteni a csapatot! | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Szeretnék az NB I-ben játszani és életem első élvonalbeli gólját megrúgni.

mosonmagyarovari_te_logo.pngKét gól, három pont Az NB III, Nyugati csoport 22. fordulójában az éllovas mosonmagyaróvári alakulat a kiszámíthatatlan produkcióra hajlamos Nagykanizsát fogadta vasárnap délután. A legutóbbi játéknapon a BVSC-Zugló elleni fővárosi rangadót 2–1-re megnyerő MTE már a 7. percben gólt ért el, ám erről szívesen lemondtak volna a hazaiak, lévén balszerencsés szituációt követően Czingráber Máté a saját hálóját vette be. Ezután azonban beindult a mosoni gárda, az Életpálya rovat mostani főszereplője a találkozón is azzá vált, ugyanis Nagy Zoárd a 16. percben egalizált, és hiába vonultak a felek 3–1-gyel a szünetre, az MTE ott folytatta, ahol abbahagyta, a jól és eredményesen futballozó fiatal támadó a 48. minutumban is betalált. A csatár számára az 55. percben ért véget az összecsapás, ekkor ugyanis Boros Gábor váltotta. A meccsnek azonban még nem volt, az 5–2-es végeredmény a 70. percben alakult ki. Nem titok, a fenti cikk egyeztetésekor ezen sorok írója sok sikert, jó játékot, valamint gól(oka)t kívánt Nagy Zoárdnak a mostani hétvégére, ami olyannyira bejött, hogy a remek felépítésű futballista a február 20-i NB III-as bajnokin több találatot szerzett mosoni mezben (2), mint nyári érkezése óta eddig összesen (1). Márpedig ha továbbra is hasonló ütemben folytatja, az élvonalbeli bemutatkozás és az NB I-es gól aligha marad csupán álom.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7617686858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása