PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Szeghegyi Ádám (Diósdi TC)

A szintén kapus bátyja miatt lett cerberus a Pest megyei gárda egyik legjobbja

2022. február 07. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Szeghegyi Ádámnak, aki a Pest megyei III. osztály, Nyugati csoportjában 37 ponttal a tabella 1. pozíciójában telelő Diósdi TC kapusa. 

szeghegyiadam.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Hát ez vicces. Azért lettem kapus, mert az iskolai edző megmondta, hogy Szeghegyi, te a bátyádra (Szeghegyi Gáborról van szó – a szerző) nézve – aki akkor már kapus volt – álljál be a kapuba! És ott ragadtam a ketrecben – de szeretem! • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Ha ez még jó cél, akkor szeretnék „megye-egyes” szinten védeni. (mosolyog)Babonám: Úgymond babonám nincs. 

KEDVENC……magyar csapatom: Ferencváros. • …külföldi csapatom: Bayern München. • …magyar mezőnyjátékosom: Szoboszlai Dominik. • …külföldi mezőnyjátékosom: Robert Lewandowski. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter, Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Manuel Neuer. 

LEG……nagyobb futballélményem: Amikor tinédzserkoromban Olaszországban voltunk egy tornán és a döntőben játszottunk, előtte nekünk szólt a magyar himnusz. Az nagyon jó élmény volt! • …szebb gól, amit valaha láttam: Roberto Carlos szabadrúgásgólja. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Amikor „megye-egyben” bajnokok lettünk, az volt a csúcs! • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Nem is olyan rég összeakaszkodtam az egyik ellenféllel – utólag teljesen fölöslegesen! • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Olyan kimagasló játékos most nem jut eszembe. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: A reflexek. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: A magas beadások. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Társasági ember vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Makacs vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2917287906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása