PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Klemenc Gergő (Ceglédi Vasutas)

Az ősszel még a Jász-Nagykun-Szolnok megyei I. osztályú Jánoshida színeiben védő cerberus kesztyűs kalandja hétévesen az első teremtornán kezdődött

2022. február 06. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Klemenc Gergőnek, aki az ősszel a Jász-Nagykun-Szolnok megyei I. osztályban 13 egységgel a 14. helyezést elfoglaló Jánoshida SE hálóját védte, míg a tavasszal – féléves kitérő után visszatérve – az NB III, Közép-csoportjában 22 ponttal a tabella 15. pozíciójában telelő Ceglédi Vasutas kapusa lesz.

klemencgergo.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Az első teremtorna alkalmával, hétéves koromban, amikor először játszottunk 3x2-es kézilabdakapura, akkor álltam be először és ott ragadtam a háló előtt. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Minél magasabb szinten űzni ezt a sportot. • Babonám: A jobb kezemmel a felső kapufát szoktam érinteni, mivel ezen a kezemen van egy számomra fontos karkötő. 

KEDVENC……magyar csapatom: Budapest Honvéd FC. • …külföldi csapatom: FC Bayern München. • …magyar mezőnyjátékosom: Schäfer András. • …külföldi mezőnyjátékosom: Robert Lewandowski. • …magyar kapusom: Szappanos Péter. • …külföldi kapusom: Manuel Neuer. 

LEG……nagyobb futballélményem: U19-es bajnoki cím. • …szebb gól, amit valaha láttam: Schäfer András németek elleni fejes gólja. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Az U19-es bajnoki cím megszerzése. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Megye-egyes csapatnál rossz ütemben jöttem ki és kezeztem, majd kiállítottak. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Még nem léptem pályára nevesebb játékos ellen. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Higgadt, fegyelmezett vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Rossz döntés után sokáig őrlődők. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Kitartó vagyok és céltudatos. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Néha önfejű vagyok.

cegledivasutasu19.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4717253122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása