PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: SCHUMANN ZSOLT, a Rákóczifalva labdarúgója

Akinek csak a közelmúlt fontos a felkészülés során: „Az elmúlt egy-két hét jó teljesítménye van hatással az önbizalomra, távolabbra nem szoktam tekinteni”

2023. június 24. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Schumann Zsolt, a Jász-Nagykun-Szolnok megyei I. osztályban 30 forduló után 38 ponttal a tabella 8. helyén végző Rákóczifalva SE labdarúgója.

schumann_zsolt_portre.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | A családban édesapám is kapus volt, NB I-ben is igazolt labdarúgó. Bár sosem terelt a futball vagy a kapusposzt felé, mégis példaként tekintettem rá, és nem volt kérdés, hogy melyik sportág és azon belül melyik poszt lesz az én választásom.

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nincs ilyen. Kifejezetten szeretem, hogy belátom az egész pályát és segíthetek a csapatmozgásokban, a védelem szervezésében, irányításában.

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Ne állj meg addig, amíg büszkének nem érzed magad!”

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | A bemelegítést jellemzően adott rutin szerint szoktam végezni. A kezdő sípszó előtt a gólvonal mögött állok és a sípszó után jobb lábbal lépek előre babonából.

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs kifejezetten olyan, aki ellen nem szeretek védeni, mindig alkalmazkodok az adott csapathoz, szituációhoz.

| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | Úgy érzem, elég jó szezonom volt, szerencsére kevés hibával sikerült lehoznom a meccseket. Amikor hibáztam, az nem befolyásolta a végeredményt. Talán a Kunhegyes és a Mezőtúr elleni hazai meccseket emelném ki, meglehet, ezeken tudtam a legtöbbet hozzátenni a pontszerzéshez. (2023. március 19-én a bajnokság 20. fordulójában 0–0-s félidő után Füzi Patrik 87. percben szerzett találatával múlta felül a Rákóczifalva a Kunhegyest, míg május 13-án, a 28. játéknapon a Mezőtúrral úgy végzett 2–2-re Schumann Zsolt csapata, hogy a látogató a 6. percben már kétgólos előnyben volt, míg a végeredményt Szokolai Viktor a 84. minutumban alakította ki – a szerző)

schumann_zsolt.jpg| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Jó sok meccs van mögöttem, de nem tudnék kiemelni közülük most egyet sem. Az elmúlt egy-két hét jó teljesítménye van hatással az önbizalomra, távolabbra nem szoktam tekinteni.

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Próbálom elfelejteni, ha ilyen volt. Ami őszről megmaradt, az vendégként a Jánoshida elleni szituáció volt, ahol még az első félidőben, jó teljesítmény mellett egy egy az egy elleni szituációt sikerült lábbal védenem, aztán felállva meg akartam fogni a kapufa mellett amúgy kipörgő labdát, de rosszul nyúltam érte és a kapuban kötött ki. (2022. november 5-én, a pontvadászat 11. fordulójában a Jánoshida úgy nyert hazai pályán 4–0-ra, hogy a vendéglátó Schumann Zsolt 8. minutumban elért öngóljával vezetett, ám az eredmény a 61. percig nem változott – a szerző)

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Mindenkivel próbálok jó viszonyt kialakítani, pár szót beszélni a mérkőzések után.

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Fiatalokkal vagyok körülvéve, úgy gondolom, mindenkivel jó a viszonyom. Nem csak a jelenlegi, de a korábbi csapataimban is jóban voltam mindenkivel.

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Név szerint nem tudok kiemelni senkit. Tisztelek minden játékost, sportolót.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8518152932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása