PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Németh Ervin (ZTE FC II.)

„Szeretnék több edzésen részt venni az első csapatnál, ezzel is plusz tapasztalatot és fejlődési lehetőséget szerezni, amit a későbbiekben bármelyik mérkőzésemen felhasználhatok”

2022. január 30. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Németh Ervinnek, aki az NB III, Nyugati csoportjában 21 ponttal a 15. pozícióban telelő Zalaegerszegi TE FC II. kapusa.

nemethervin_zte.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Történetem kezdete több helyen is megegyezik más kapuskollégákéval. A teskándi Csukás István Általános Iskola csapatában az akkori testnevelő tanárom, Csaba Gyula ajánlott be a kapuba, ami végül kiderült, hogy jó döntés volt, hiszen látszott, hogy az adottságaim megvoltak a kapuskodáshoz, és már akkor nagyon tetszett a poszt. Végül a testnevelő tanárom – aki akkor még a ZTE FC utánpótlásánál dolgozott – beajánlott, és mivel más edzők is láttak bennem fantáziát, így elkezdhettem utamat a Zalaegerszeg utánpótláscsapatánál. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Nem szeretek hosszú távban gondolkodni, mert akár napok, hetek alatt is történhet olyan dolog, ami teljesen megváltoztathatja a terveimet. Jelenleg minél több játéklehetőséget szeretnék kapni a ZTE második együttesében, emellett pedig szeretnék több edzésen részt venni az első csapatnál, ezzel is plusz tapasztalatot és fejlődési lehetőséget szerezni, amit a későbbiekben bármelyik mérkőzésemen felhasználhatok. • Babonám: Minden meccs előtti este meditálni szoktam egy félórás videóra, ezzel is jobban tudok koncentrálni másnap a mérkőzés közben. 

KEDVENC……magyar csapatom: Zalaegerszegi TE FC. • …külföldi csapatom: Chelsea FC. • …magyar mezőnyjátékosom: Szalai Attila • …külföldi mezőnyjátékosom: N’Golo Kanté. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter. • …külföldi kapusom: Edouard Mendy. 

LEG……nagyobb futballélményem: Minden védésemnek vagy jó megmozdulásomnak ugyanúgy örülök, de ha egyet kell választanom, akkor a Puskás Akadémia második csapata elleni mérkőzésünket említeném, amikor 2–2-nél tizenegyest kapott az ellenfél az utolsó percekben, a labda mögé Magasföldi József állt. Szerencsére sikerült kivédenem a több NB I-es klubot is megjáró rutinos játékos büntetőjét, ami az egyik legjobb élményem volt a futballpályán. • …szebb gól, amit valaha láttam: Egy a Videoton U16-os csapata elleni mérkőzésen a szélsőhátvéd, Jóna Bence körülbelül 25 méterről rúgta kapura a labdát, ami a bal keresztlécről befelé csapódott. Védhetetlen lövés volt, életemben nem láttam annál nagyobb gólt. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Az NB III-as bemutatkozásomat választanám az akkor az ötödik helyen álló Érd ellen. Örülök, hogy akkor még 17 évesen megtapasztalhattam, milyen a felnőtt futball, és szerencsére jól is ment a védés azon az mérkőzésen. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Az egyik U16-os bajnoki mérkőzésen kézzel értem a labdához a 16-oson kívül. Piros lapot kaptam, ezzel emberhátrányba hozva a csapatot, amelynek tagjai az emberhátrány ellenére is kiharcolták a döntetlent. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Magasföldi József. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Lábbal nagyon biztosnak érzem magam, ami a mai, modern kapusoknál különösen fontos. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Néha a kelleténél kevesebbet kommunikálok a csapattársaimmal. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Nyugodtság. Úgy tartom, hogy aki ahány percet, órát, napot idegeskedik az élet különböző pontjain, az annyi időt is dob ki feleslegesen a saját életéből. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Most nem tudok egy különösen rossz jellemzőt sem mondani magamról a pályán kívül, de biztos vagyok benne, hogy nekem is sok negatív tulajdonságom van, hisz ember vagyok, és mint tudjuk, senki sem tökéletes.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr316975978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása