PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Jasarevic Mahir (Mosonmagyaróvár)

Aki Letenyéről indulva az NB I-ig jutott: „Ha ott maradok a faluban focizni, akkor soha nem élhettem volna meg a labdarúgásból”

2022. január 26. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Jasarevic Mahir korábbi NB I-es labdarúgó, az NB III, Nyugati csoportjában 48 ponttal a tabella 2. helyén telelő Credobus Mosonmagyaróvár játékosa.

jasarevic_mahir_zte.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Bögre. | Kedvenc tantárgyam | Matematika. | Emlékezetes csínytevésem | Ebből rengeteg volt, mert nagyon rossz gyerek voltam, de talán a legemlékezetesebb, hogy szeretett nagyapámat – Isten nyugosztalja – bezártam a mosdóba és elfutottam a kulccsal. Csak jelzem, hogy a nagymamám nem ért utol olyan hamar. (mosolyog) | Első futballélményem | Talán 15 éves lehettem, akkor már a ZTE utánpótlásához tartoztam, és egy Zalaegerszeg–Haladás rangadó volt, amelyen nagyon jó hangulat volt. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Jószívűség. Igazából a mottóm is ez: „tegyél jót és jót kapsz”. | Legrosszabb szokásom | A feleségem nem szereti, ha a szivacsot bent hagyom a mosogatóban. | Étel, amit imádok | Csevapcsicsa. | Film, amit többször láttam | Django elszabadul, Viharsziget, Legenda, Joker, Nagy Gatsby… De még nagyon sok kedvenc van. | Zene, amit általában hallgatok | Hangulattól függően sokszor jugoszláv zenét hallgatok, de szeretem a lazább „chilles” számokat is. | Hobbim | A családom mellett most már egyre kevesebb időm van, de a barátaimmal szeretünk néha videojátékozni. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Sokan talán felnőtt mérkőzéseket mondanak ilyenkor, de az én karrieremben egy utánpótlás meccs volt, hiszen úgy gondolom, ha ott maradok a faluban focizni, akkor soha nem élhettem volna meg a labdarúgásból. 14 éves lehettem, amikor Letenyéről, a „megye-egy”-„megye-kettőből” a ZTE-hez hívtak próbajátékra. A Nagykanizsai UFC ellen játszottunk, amely meccset 7–1-re megnyertünk úgy, hogy hat gólt szereztem. Ezután pedig egyből leigazoltak, ahol rengeteget fejlődhettem. | Gólom, amire szívesen emlékszem | 2012-ben, pont tíz éve a Vasas–ZTE NB I-es mérkőzésen debütáltam 20 évesen, a Vasas vezetett 1–0-ra, amikor a szakmai stáb a 70. percben becserélt, én pedig rá hat-hét percre kiegyenlítettem az első élvonalbeli meccsemen. Ezt soha nem fogom elfelejteni. (Jasarevic Mahir találata megtekinthető a lentebb látható videóban 0:51-től – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs, minden meccs előtt van bennem egy egészséges drukk, amíg pályára nem lépek. | Sérülés, amit elfelejtenék | Pont 21 évesen volt egy sérvműtétem, amikor talán „megragadhattam volna a fonalat” az NB I-es csapatnál. Ezután kényszerültem eligazolni a ZTE-től, a hosszú kihagyás miatt. | Barát a futballban | Papp Szilárd. Játszottunk egymással és egymás ellen is, de a pályán és azon kívül is nagyon jó barátom. | Az öltözőben mellettem ül | Bohner Roland, vele is nagyon jó a kapcsolatom, már régóta vagyunk csapattársak és jól megértjük egymást a pályán is. | Cél a mostani szezonban | Igazából minél több meccset megnyerni és minél jobb helyezést elérni a csapattal. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Feljutást már ünnepelhettem, viszont szeretnék bajnok lenni a Credobus Mosonmagyaróvárral. 

jasarevicarmin.jpgBaba, bajnokság, boldogság Feltételezve, hogy a 20. forduló után 50 ponttal éllovas BVSC-Zugló és a mögötte két egységgel loholó Credobus Mosonmagyaróvár sem hibázik az NB III, Nyugati csoport tavaszi idényében, az aranyérem sorsa a mosoniak kezében (is) van, lévén a két gárda már a nyitányon (február 13., vasárnap, 14 óra) összecsap egymással a Szőnyi úton. (Fordított pályaválasztással tavaly nyáron 3–2-es hazai diadal született.) A bajnokság tehát legfeljebb csak kérdőjelesen van meg Jasarevic Mahirnak, de a baba biztosan, ugyanis Jasarevic Ármin (a család felvételén) január 3-án, hétfőn 3624 grammal és 54 centiméterrel jött a világra. És ha ehhez hozzátesszük, hogy cikkünk főszereplője január 14-én ünnepelte a 30. születésnapját, aligha tévedünk nagyot, ha azt írjuk, mostanság minden kereknek tűnik körülötte. Hogy mégse legyen teljes az összhang Fortunával, arról az a porcműtét „tehet”, amelyen a közelmúltban átesett a nagyszerű képességekkel megáldott labdarúgó, ám ahogy mondani szokás: ebcsont beforr.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3816824208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása