PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Tycho Barnabás (Nimród SE)

A fiatal cerberus mielőbb a „blasz-egyben” védené csapata hálóját

2021. december 30. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Tycho Barnabásnak, aki a Budapest-bajnokság II. osztály 2. csoportjában 20 ponttal a 7. helyen telelő Nimród SE kapusa.

tycho_barnabas.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Már nem emlékszem pontosan, de szinte egyből kapuba álltam, valószínűleg az is közrejátszott, hogy én voltam a legmagasabb. (nevet) De nagyon megszerettem és megtaláltam a szépségét a posztnak. • Amit szeretnék elérni öt éven belül: Jó lenne jelenlegi csapatommal, a Nimród SE-vel felkerülni a „blasz-egybe”. • Babonám: Viszonylag sok van. (nevet) Kezdés előtt megérintem mindhárom kapufát, valamint szerzett gólok után mindig a felsőt. Ha a másik térfélen folyik a játék és egyedül vagyok, nem lépek a vonalakra, avagy az 5-ös-re, a 16-os-ra és a körívre. 

KEDVENC……magyar csapatom: Ferencváros. • …külföldi csapatom: Liverpool. • …magyar mezőnyjátékosom: Szalai Attila. • …külföldi mezőnyjátékosom: Van Dijk. • …magyar kapusom: Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Alisson Becker. 

LEG……nagyobb futballélményem: Ifiben egy olaszországi tornán megnyertük a bronzmeccset. Jó sokan voltak a mérkőzésen és egy tizenegyest is kivédtem a belga első osztályú egylet ellen.…szebb gól, amit valaha láttam: Van Bronckhorst gólja Uruguay ellen a 2010-es vb-n. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: A fentebbit tudnám említeni. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Szintén az ifiben egy könnyű ívelés szállt felém az utolsó percben, én pedig valamiért pattanás után akartam megfogni… Nem sikerült és azzal kaptunk ki. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Nem tudnék senkit sem kiemelni. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Gyorsan futok, így sokszor lefülelek indításokat, jók a reflexeim. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Az első játékba avatkozásom gyakran kihatással van a meccsemre. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Minden helyzethez kellő alázattal állok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Egy kicsit néha lusta vagyok. (nevet)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9516798648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása