PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Sallay Botond (Perbál)

„Most sikeresnek érzem magam a munkámban, a magánéletben, valamint a futballban egyaránt és ez a korábbi döntések vagy történések következménye”

2021. december 30. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Sallay Botond, a Pest megyei II. osztály, Északi csoportjában 31 ponttal a második helyen telelő újonc Perbál SC labdarúgója.

p1010064.JPGKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Pöttyös bögre. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | – | Első futballélményem | A III. Kerület csapatában kezdtem a labdarúgást. Hat-hétéves koromban egy téli műfüves sátras edzésről van az első emlékem. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Kreativitás. | Legrosszabb szokásom | Feledékenység. | Étel, amit imádok | Aki ismer, az tudja, hogy a túrós tészta szalonnával! | Film, amit többször láttam | Csupasz pisztoly. | Zene, amit általában hallgatok | Nagyon vegyes. Nincs kifejezetten kedvenc számom. Amit nem szeretek, az a metál. | Hobbim | Horgászat, főzés. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | A Bp. Honvédban játszottam, amikor az MTK ellen tudtunk nyerni és ehhez két góllal járultam hozzá. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Az Újpest második csapatában az első meccsem volt a Szusza Ferenc Stadionban, ahol csatárként léptem pályára és a tőlem megszokott módon fejjel szereztem a gólt. (2016. március 20-án, az NB III, Keleti csoport 23. fordulójában úgy nyert 2–1-re a Jászberény ellen a Víg Péter trenírozta házigazda lila-fehér gárda, hogy ifj. Nicsenko Igor találatára Sallay Botond az 52. percben válaszolt, míg Gögitz Ádám a 82. minutumban alakította ki a végeredményt – a szerző.) | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs. | Sérülés, amit elfelejtenék | Sajnos ebből van pár! Talán leginkább, ami miatt részben felhagytam a magasabb szintű labdarúgással, az a térdsérülésem. | Barát a futballban | Sok barátot szereztem a futballban, nem szeretnék egyetlen egyet kiemelni közülük. | Az öltözőben mellettem ül | Változó. | Cél a mostani szezonban | Feljutás magasabb osztályba. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Utólag visszagondolva semmit sem változtatnék a dolgokon! Most sikeresnek érzem magam a munkámban, a magánéletben, valamint a futballban egyaránt és ez a korábbi döntések vagy történések következménye. Többször mondták, hogy játszhattam vagy játszhatnék magasabb osztályban, de sem emberileg, sem anyagilag nem járnék jobban vele. Jelenleg így érzem kereknek az életem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4116798642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása