PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Fazakas Géza (Vác FC)

A gyerekkora csínytevésekkel és futballal telt a Kispesten nevelkedő labdarúgónak, aki Pest megyei csapatával a biztos bennmaradásért küzd

2021. november 30. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Fazakas Géza, az NB III, Közép-csoportjában szereplő Vác FC korábbi NB I-es játékosa.

fazakasgeza.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | A Havanna-lakótelepen nőttem föl, oda jártam óvodába is, ahol a jelem bögre volt. | Kedvenc tantárgyam | A Csontváry Kosztka Tivadar Általános Iskolába jártam, nyilvánvaló, kedvenc tantárgyam a testnevelés volt. | Emlékezetes csínytevésem | Különösebb emlékezetes csínytevést nem tudok kiemelni, mert tulajdonképpen az egész gyerekkorom erről szólt meg a fociról… | Első futballélményem | Amikor a Honvéd előkészítő csapatához kerültem és durván két hét után már az egy évvel nagyobbakhoz csatlakozhattam igazolt játékosként. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Kitartó vagyok és sosem adom fel. | Legrosszabb szokásom | Türelmetlen vagyok. | Étel, amit imádok | – | Film, amit többször láttam | A védelmező, Amerikai mesterlövész, Másnaposok, 300. | Zene, amit általában hallgatok | – | Hobbim | Szeretek filmet nézni, illetve, ha kikapcsolódásról van szó, szeretek horgászni és konzolokkal játszani – például Fifa –, de ezekre mostanában már nincs időm, mert van egy kétéves kisfiam és ő a legjobb kikapcsolódás számomra. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Kifejezetten egy meccset nem tudnék kiemelni, ám van olyan időszak, amit megemlítenék, hogy talán a legjobb volt és a legjobban éreztem magam. Sopronban így volt, majd az ezt követő időszak a III. Kerületi TVE-nél, szintén ahol azon kívül, hogy nagyon jó képességű futballistákkal játszhattam együtt, nagyon jó emberek voltak és talán az egyik legjobb öltözői hangulat volt pályafutásom során. Ennek meg is lett az eredménye, mert bajnokok lettünk. | Gólom, amire szívesen emlékszem | – | Mérkőzés előtti rituálém | Nincsen különösebb, nyilván mint minden más játékos, masszíroztatok, készülök az érkezésre, átgondolom azt, hogy mi a feladatom és mi várhat rám, és ezután természetesen mindent megteszek a pályán a győzelemért. | Sérülés, amit elfelejtenék | Sajnos volt egy komoly sérülésem egy összefejelés után és több hónapot ki kellett hagynom, valamint kórházban is voltam. Ezt szívesen elfelejteném vagy törölném a karrieremből. | Barát a futballban | Sokat adott nekem a foci, barátokat is. Kettőt megemlítenék: Baranyai Norbert és Erdélyi Laci. Ők Sopronban is jelen voltak és jó barátságban vagyunk. | Az öltözőben mellettem ül | Jelenleg Vácon futballozom, mellettem Halasi Péter ül. Ő a csapatkapitány is és remek hálóőr! | Cél a mostani szezonban | A stabilitás és a biztos bennmaradás. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | –

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9216768928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása