PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Erdélyi László (BVSC-Zugló)

Az 1998-ban világbajnok francia válogatott olyan eufóriát váltott ki a fővárosi támadóból, hogy akkor már tudta, ő is futballista szeretne lenni

2021. november 09. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Erdélyi László, az NB III, Nyugati csoportjában szereplő listavezető BVSC-Zugló korábbi NB I-es játékosa.

erdelyilaszlo.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Hold. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Sajnos volt pár, amikor „dogát” írtam általános alsó osztályában, megettem egy krétát, hogy belázasodjak, míg felsőbb osztályban az iskola falára fújtam graffitit. | Első futballélményem | 1998, a franciák világbajnokok lettek, Zidane vezérletével fordítottak az angolok ellen, ötévesen olyan euforikus állapotba kerültem, hogy akkor már tudtam, én is mindenképp focista szeretnék lenni. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Ebből is van pár. (mosolyog) De ha egyet ki kell emelnem, nehéz helyzetekben is nyugodt tudok maradni, összeszedett vagyok. | Legrosszabb szokásom | A feleségem szerint nincs ilyen, inkább csak szokásaim vannak. Minden este kikészítem a ruhámat másnapra. Minden alkalommal, ha felébred a babánk, ugrok hozzá és két és fél másodpercen belül ott vagyok nála, pedig csak megfordult... | Étel, amit imádok | A feleségem tésztái. | Film, amit többször láttam | A Wall Street farkasa. | Zene, amit általában hallgatok | Gyerekdalok. (mosolyog) | Hobbim | Xbox, kávézgatások, tenisz. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Az U19-es válogatottban a belgák ellen, illetve NB II-ben a Nyíregyháza ellen (az InStat alapján). | Gólom, amire szívesen emlékszem | Szegeden lőtt ollózós gólom, amivel megnyertük a meccset. | Mérkőzés előtti rituálém | Minden meccs előtti este nyújtok, flossingolok, illetve közvetlenül a találkozó előtt lezuhanyozom. | Sérülés, amit elfelejtenék | Boka- és térdműtéteim. | Barát a futballban | Pászka Lóránd, Lőrinczy Attila. | Az öltözőben mellettem ül | Fröcsi, Dzsozi. | Cél a mostani szezonban | Mivel a szezon nagy részében sérült voltam, szeretném visszanyerni a régi formámat, a góljaimat gyarapítani, minimum tíz-tizenöt találat fölé kerülni, de a legfontosabb a feljutás. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Ha csak a Real Madrid nem hív, külföldre igazolás, viszont Magyarországon belül a jelenlegi klubomban képzelem el a jövőmet.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3316751182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása