PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Baráth Bence (Tiszakécske)

Az édesapja nyomdokain jár az NB II újoncának cerberusa, aki a pályán egy barátja ellen edzőmeccsen követte el a legnagyobb hibát – gól lett belőle

2021. november 28. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Baráth Bencének, aki az NB II-ben szereplő újonc Tiszakécskei LC kapusa, a korábban az élvonalban is megforduló Holczer Ádám váltótársa.

barathbence.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Igazából már ovis korom óta az vagyok. Amikor már az első fociedzésemre mentem, tudtam, hogy kapus akarok lenni. (nevet) Apukám is kapus volt, valószínűleg tőle örököltem a poszt iránti rajongást. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Rövidtávú célnak azt mondanám, hogy stabilan szeretnék védeni az NB II-ben, aztán ha ez összejön és úgy alakul, az NB I-ben is szívesen kipróbálnám magam, ha lenne rá lehetőség. • Babonám: Mindig a bal kapufa mellé teszem a kulacsot. 

KEDVENC……magyar csapatom: Nem nagyon nézek magyar focit. • …külföldi csapatom: Manchester City. • …magyar mezőnyjátékosom: Szoboszlai Dominik. • …külföldi mezőnyjátékosom: Zlatan Ibrahimovic. • …magyar kapusom: Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Iker Casillas, Keylor Navas. 

LEG……nagyobb futballélményem: A Puskás Ferenc tiszteletére rendezett jótékonysági mérkőzés, amelyen a Real Madrid 3–1-re legyőzte a Puskás Ferenc Válogatottat. • …szebb gól, amit valaha láttam: Több ilyen is volt, nem tudnék egyet kiemelni. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Amikor az NB II-ben bemutatkoztam Békéscsabán, illetve a Békéscsaba második számú csapatával „megye-egyes” bajnok lettem. A Tiszakécskével megszerzett NB III-as aranyérem. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Talán ami a legjobban megmaradt bennem, az egy szabadrúgás volt körülbelül húsz méterről. Kapura rúgták a sorfal fölött, szépen mögé mentem, lepattant előttem és átment a kezem, majd a lábam közt is… A legnagyobb az egészben, hogy egy barátom rúgta a szabadrúgást – ám szerencsére csak edzőmeccs volt. (nevet)…jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Több ilyen is volt, nem szeretnék kiemelni senkit. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Szeretek csapatban gondolkodni. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Néha túlgondolom a dolgokat és nem a legegyszerűbb megoldást választom. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Könnyen alkalmazkodom. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Önző vagyok és makacs, sok esetben a saját dolgaimat helyezem előtérbe, amikor lehet, hogy nem az a legfontosabb.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8116767550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása