PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Mervó Bence (Szentlőrinc)

Az Észak-Korea ellen csodagólt szerző korábbi utánpótlás-válogatott támadó: „Sokszor voltam padlón sérülések miatt, de mindig a címeres mez lebegett a szemem előtt”

2021. november 28. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Mervó Bence, az NB II-ben szereplő Szentlőrinc korábbi NB I-es labdarúgója, utánpótlás-válogatott játékosa.

mervo_bence.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Kifli. | Kedvenc tantárgyam | Földrajz. | Emlékezetes csínytevésem | Matek doga jegyeket diktáltam be, miközben nem is írtam meg. | Első futballélményem | Győrben teremfociban ollóztam egy szép gólt parketten. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Kitartásom. | Legrosszabb szokásom | Makacs vagyok. | Étel, amit imádok | Oldalas. | Film, amit többször láttam | Gladiátor. | Zene, amit általában hallgatok | Kilencvenes-kétezres évek zenéi. | Hobbim | – 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Lengyelországban, a hajrában gól és gólpassz az ősi rivális ellen, ezzel nyertünk 2–1-re. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Észak-Korea ellen az alapvonalról. (A találat megtekinthető a lenti videóban 3:46-tól – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Magamba fordulok, de a rituálét megtartanám magamnak. | Sérülés, amit elfelejtenék | Egyiket sem. Azért vagyok az, aki, mert kitartás kellett, hogy kibírjam és kihívás is volt, hogy fel tudjak állni, bármilyen nehéz a helyzetem. Ha mégis választani kellene, a két és fél éve történt nagy operációmat mondanám. | Barát a futballban | Sok barátot szereztem, voltam néhány klubban már. | Az öltözőben mellettem ül | Jelen pillanatban Tamás László. | Cél a mostani szezonban | Hogy csúcsformába lendüljek és tudjam segíteni a csapatot, ahogy tavaly is. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | A válogatottság, ami mindig hajtott. Sokszor voltam padlón sérülések miatt, de mindig a címeres mez lebegett a szemem előtt. 2016-ban épphogy lecsúsztam az Európa-bajnokságról, és szeretnék még világversenyen részt venni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9316767558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása