PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Lázok János (MTK Budapest)

Két kapufa hamis igazolással – a Békéscsaba, a Vasas, a Paks, a Győri ETO és az Újpest egykori támadójának a válogatottsággal kapcsolatban van hiányérzete: „Csak én nem kaptam bizonyítási lehetőséget”

2021. november 22. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Lázok János, az Öregfiúk I. osztályú bajnokságában szereplő MTK Budapest korábbi NB I-es játékosa, 2-szeres válogatott labdarúgó.

pa120318.JPGKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Alma. | Kedvenc tantárgyam | A testnevelés volt. | Emlékezetes csínytevésem | Nagyon rossz gyerek voltam, ebből sok volt! | Első futballélményem | Nem volt meg a barátom csapata és tizenegy évesen lehívtak a lelátóról, hogy álljak be hamis igazolással az ifibe. Két kapufát rúgtam, majd ezután kezdtem el focizni nagypályán. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | A komoly dolgokhoz is szeretek viccesen hozzáállni. | Legrosszabb szokásom | Figyelmetlen vagyok a feleségemmel. (mosolyog) | Étel, amit imádok | Anyósom minden vasárnapi ebédje. | Film, amit többször láttam |Vérző olaj. | Zene, amit általában hallgatok | Nem hallgatok sok zenét, csak edzés közben. | Hobbim | PlayStation CoD. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Nem tudom, melyik volt, én nem azt választom, amelyiken sok gólt rúgtam. Legyen az FTC–Vasas 0–2! Sok fiatallal álltunk fel azon a Magyar Kupa-meccsen és két gólpasszt adtam. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Győr–Paks 3–4. Nagy meccs volt, és az a kedvenc gólom, amikor megböktem a kapust tizenhat méterről. (A lenti videóban az ominózus találat megtekinthető 3:27-től – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Nem volt. | Sérülés, amit elfelejtenék | A derekammal sokat szenvedtem a pályafutásom alatt, és idővel a gerincsérvem kiszakadt és meg is kellett műteni. Tíz operációm volt és sajnos ezek nagyon befolyásolták a karrieremet. | Barát a futballban | Sok barátot szereztem, de az MTK-ban kötött barátságaim mind a mai napig szorosak. Pál Andris, Kulcsár Tomi, Hrepka Ádám, Olasz Jani. Viszont sok volt csapatársammal beszélek! | Az öltözőben mellettem ül | Sokan ültek mellettem, így nem tudok külön kiemelni senkit. | Cél a mostani szezonban | Abbahagytam, ezért nincs cél. (mosolyog) | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Sok minden kimaradt, ami szerintem benne lehetett volna, de a sok sérülés miatt nem tudtam hosszan kimagasló szezonokat hozni. Ami nagyon fáj, az a válogatottság. Amikor bemutatkoztam a nemzeti csapatban, rajtam kívül négy újonc volt: Németh Krisztián, Koman Vladimir, Laczkó Zsolt és Elek Ákos. Csak én nem kaptam utána bizonyítási lehetőséget az öt játékos közül Egervári Sanyi bácsitól vagy mástól, és ez nagyon fáj, mert tudom, hogy bizonyítottam volna!

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4316762470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása