PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Kozma Tamás (legutóbb USC Stuhlfelden – Ausztria)

A hosszú ideje vállsérüléssel bajlódó korábbi NB I-es cerberus jelenleg két osztrák csapatnál is kapusedzőként dolgozik, ám az álma a Red Bull Salzburg lenne

2021. november 09. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót a korábban az NB I-ben védő, manapság Ausztriában élő Kozma Tamásnak.

kozmatamas.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Balszélsőként kezdtem, de nem nagyon szerettem futni, a földön csúszni-mászni annál inkább. Nagyjából tízéves lehettem, amikor beálltam a kapuba és ott ragadtam... • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Több mint egy éve vállsérüléssel küszködök, ami hol fáj, hol nem, úgyhogy elkezdtem csinálni itt Ausztriában a kapusedző licenceket. Öt éven belül egy profi csapatnál szeretnék kapusedző lenni vagy itt, vagy Magyarországon. • Babonám: Mindig a bal cipőmet veszem fel először. 

KEDVENC……magyar csapatom: Nincs. • …külföldi csapatom: Deportivo la Coruna (Super Depor). • …magyar mezőnyjátékosom: Nincs. • …külföldi mezőnyjátékosom: Diego Tristan. • …magyar kapusom: Rabóczki Balázs. • …külföldi kapusom: Gigi Buffon. 

LEG……nagyobb futballélményem: Sok volt, nem tudnék egyet kiemelni. • …szebb gól, amit valaha láttam: Messi emelése a Betis ellen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: NB I, U16-U21 magyar válogatottság. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Szerencsére a meccseken elkerültek a nagyobb lepkék. (mosolyog) Ha egyet mondani kell, akkor az egy III. Kerület–Felcsút Magyar Kupa-meccsen történt. Volt egy teljesen jó hazaadás – ami egyébként mellégurult volna –, és ahogy el akartam rúgni, elcsúsztam és a támaszkodó lábamról begurult az üres kapuba. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Sok ilyen volt. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Talán a kiegyensúlyozott meccsteljesítmény. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: A jobb lábamon lehetett volna mit csiszolni. (mosolyog)…pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Erről nem engem kellene megkérdezni, remélem, azért van. (mosolyog)…negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: A flegmaságom nem mindenkinek szimpatikus. (mosolyog)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2116751174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása