PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Kerekes Brigitta (Szekszárdi UFC)

Fekete trikóval a mélyvízben: a tolnaiak cerberusa Zombán az első meccse előtt tudta meg, hogy ő fogja védeni csapata hálóját, ám nem bánja, hogy így alakult

2021. november 08. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Kerekes Brigittának, aki a Női NB II, Nyugati csoportjában szereplő Szekszárdi UFC kapusa.

kerekes_brigitta.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Igazából ez egy elég vicces történet. Apukám fiatal korában kapuskodott, és öt évvel ezelőtt Zombán az akkori edzőm ezt nagyon jól tudta. Az első meccsünkre készültünk megyei szinten. Meccs előtt az öltözőben: – Béla bácsi, és ki lesz a kapus? – kérdeztem, erre annyi válasz érkezett az edzőmtől: – Mindig, aki kérdez. Igazából meglepődtem, de ez a bizalom, amit kaptam, ösztönzött. Szóval így kerültem be a kapuba, amit azóta sem bánok. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Az első és legfontosabb, hogy minden nap egyre jobb és jobb legyek, ezáltal tudjam segíteni a Szekszárdi UFC szereplését a bajnokságban. A második célom, hogy bekerüljek a válogatottba. Régi nagy vágyam, hogy címeres mezben én is képviselhessem az országomat egy nemzetközi eseményen. • Babonám: Minden meccs előtt a táskámból ki nem maradó plüss sünt – amit anyukámtól kaptam – és egy kis válogatott mezt – amit egy számomra nagyon kedves embertől kaptam – megsimogatom, hogy igenis velem vannak, szurkolnak nekem és erőt adnak. Minden mérkőzésen van a mezem alatt fekete trikó, anélkül nem léptem még sosem pályára. 

KEDVENC……magyar csapatom: Ferencváros. • …külföldi csapatom: Bayern München. • …magyar mezőnyjátékosom: Szalai Ádám. • …külföldi mezőnyjátékosom: Robert Lewandowski. • …magyar kapusom: Király Gábor. • …külföldi kapusom: Manuel Neuer. 

LEG……nagyobb futballélményem: Tavaly részt vettünk a Szekszárddal a Futsal Magyar Kupában, ahol egészen az elődöntőig meneteltünk, számomra ez hatalmas élmény volt. • …szebb gól, amit valaha láttam: A mi csapatunk nagyon kombinatív, így ha mi gólt szerzünk, akkor az az akció nagyon szépen zajlik. Kipasszoljuk az ellenfelet és konkrétan sakk-mattig játszunk. Szerintem ezek a legszebb gólok, nem igazán tudok kiemelni egyet sem, hiszen mindegyik szép. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Az előző szezonban a Szekszárd U19-es csapatával bajnokok lettünk. Eddig számomra csak ennyi, de nem elégszem meg ennyivel, idei célom az, hogy az NB II-ben is a dobogón végezzünk. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: A fociban, ha szeretnénk hozzátenni a csapathoz, hogy jól teljesítsen, akkor abban a hiba benne van, nem lehet elkerülni, nincs teljesen hibátlan játékos. Nyilván a kapusokon sok múlik, hiszen mögöttünk már csak a kapu van, de meccsről meccsre javítom a hibáimat, amiben az edzők nagyon sokat segítenek nekem. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Szerintem az, hogy beszélek, próbálom segíteni a csapatomat. Hátulról belátom az egész pályát, így próbálom őket irányítani. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Régen lelkiismeretesebb voltam, és ezt nem úgy kell érteni, hogy nem érdekel egy kapott gól, mert nagyon is érdekel, csak megtanultam azt, hogy ettől nem eshetek szét, mert akkor még többet is kaphatok. Próbálom túltenni magam rajta, és még koncentráltabb lenni. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Az összes csapattársammal jó viszonyt ápolunk, átbeszéljük az esetleges gondokat, próbálunk tanácsot adni a másiknak. Jó hallgatóság vagyok és mindenben segítek, amiben tudok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Esetleg egy rossz meccs után eléggé el tud menni a kedvem aznapra, sokat hibáztatom magam, ami nem a legjobb, hiszen egy ember nem tudja megnyerni a mérkőzést és elrontani sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3916749084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása