PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Schritt Martin (ASR Gázgyár)

A szivacslabda és a Honvéd bűvkörének köszönheti a manapság a „blasz-egyben” védő cerberus a mindmáig felejthetetlen Real Madrid elleni 1–1-et

2021. november 07. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Schritt Martinnak, aki a Budapest-bajnokság I. osztályában szereplő ASR Gázgyár kapusa.

schritt_martin.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Hat-hétéves lehettem, amikor átmentem az egyik osztálytársam és egyben barátom születésnapi bulijára. Majd előkerült egy szivacslabda és többen is rugdosták felém, én pedig a parkettát nem kímélve vetődgettem örömmel utána. Ezután a barátom édesapja, a dübörgések hallatára – mert az emeleten voltunk – feljött és nézte a „jeleneteket”, és mivel a fia akkoriban a Honvéd utánpótlás csapatában focizott – egyébként ők is és én is Kispest szurkolók vagyunk –, mondta édesapámnak, hogy kapust keresnek éppen, ezért menjek el egy próbajátékra. Azóta se kerültem ki a ketrecből. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: A lehetőségeimnek megfelelően minél magasabb szinten játszani. • Babonám: Nincsen, nem vagyok babonás. 

KEDVENC……magyar csapatom: Budapest Honvéd. • …külföldi csapatom: AS Roma. • …magyar mezőnyjátékosom: Schön Szabolcs. • …külföldi mezőnyjátékosom: Francesco Totti, ha aktívat kell említeni, akkor Zlatan Ibrahimovic. • …magyar kapusom: Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Keylor Navas. 

LEG……nagyobb futballélményem: U17-es voltam a Magyar Futball Akadémián és akkoriban megrendezésre került, mint minden évben a Puskás-Suzuki-kupa. Az egész hatalmas élmény volt, de a nyitómeccs, a Real Madrid elleni 1–1 volt ezen belül a legnagyobb. • …szebb gól, amit valaha láttam: Zlatan Ibrahimovic 2012-ben szerzett ollózós gólja az angolok ellen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: U15-ös magyar bajnoki cím. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Az egyik felkészülési mérkőzésemen kijöttem a 16-oson kívülre, majd nem kalkuláltam bele a csúszós talajt, így a térdemről a csatár elé pattant a labda, aki megköszönte és belőtte. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Nem játszottam még igazán nagy sztár ellen, ezért nem tudok kiemelni senkit. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Próbálom biztatni minden esetben a társaimat és higgadt vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Ha hibázok egy nagyobbat, kissé nehezen dolgozom fel. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Empatikus és segítőkész ember vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Sokszor agyalok felesleges dolgokon.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7316748954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása