PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Szűcs Krisztián (Csepel FC)

Az előző szezonban a szurkolók által csapata legjobbjának választott, édesapja nyomdokain járó cerberus szívesen kipróbálná magát a honi harmadosztályban

2021. október 27. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Szűcs Krisztiánnak, aki a Budapest-bajnokság I. osztályában szereplő patinás Csepel FC kapusa.

szucs_krisztian.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Édesapám is kapus volt, így nem állt tőlem messze a poszt, bár nem ott kezdtem, elég hamar odakeveredtem a kapuba. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Nagyon szeretném egy ligával feljebb, a magyar harmadosztályban is megmérettetni magam, illetve az edzői képesítéseimet is szeretném megszerezni. • Babonám: Nem tudnék kiemelni különösebb babonát, talán csak annyi, hogy szeretem azon a térfélen kezdeni a meccset, ahol a bemelegítést végeztük. 

KEDVENC……magyar csapatom: Ferencváros. • …külföldi csapatom: Real Madrid. • …magyar mezőnyjátékosom: Nincs. • …külföldi mezőnyjátékosom: Cristiano Ronaldo. • …magyar kapusom: A ma is aktívak közül Dibusz Dénest mondanám, de Király Gábor volt az igazi kedvenc. • …külföldi kapusom: Manuel Neuer és Keylor Navas a két kedvenc. 

LEG……nagyobb futballélményem: A tavalyi Budapest Kupa-döntőt tudom mondani, egy jó pályán, jó csapat ellen, az elképesztő szurkolótáborunk előtt játszhattunk, a védés is egész jól ment. A vereség ellenére biztos örök emlék marad. • …szebb gól, amit valaha láttam: Szerencsére sok gyönyörű gólt láttam, de az egyik csapattársamét tudnám mondani. Takács Laci tavaly a saját térfelünkről talált be a RAFC kapujába. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Az előző szezonban mind a kupában, mind a bajnokságban a második helyet sikerült megszereznünk, személy szerint nekem jól ment a védés az évad során, a szurkolóink pedig a szezon legjobbjának választottak. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Egy tavalyi REAC elleni bajnokin csúnyán alászaladtam a labdának, majd a lecsorgóból gólt szerzett ellenfelünk. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Játszottam jó labdarúgók ellen, de nem emelnék ki külön senkit. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Lábbal való játékom, valamint próbálok sokat kommunikálni, ezzel segítve a társaimat. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Fiatal kapusként előfordul még, hogy hullámzó a teljesítmény, illetve egyes játékhelyzeteknél hiányzik a kellő rutin. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Csapatembernek tartom magam, elég nyitott vagyok, és könnyen megtalálom mindenkivel a közös hangot. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Sokszor a saját fejem után megyek, akkor is, amikor meg kéne fogadni egy-két jó tanácsot.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4716737522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása