PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Kis Dániel (II. Kerület UFC)

A Debrecen és a Győri ETO által vívott Magyar Kupa-döntőn még labdát szedő kisgyermekből mára cerberus lett, és bár akkor megkapta Verpecz István kapuskesztyűjét, azóta is sajnálja, hogy aláíratni nem sikerült vele

2021. október 21. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Kis Dánielnek, aki a Budapest-bajnokság II. osztály, 1. csoportjában szereplő, hét fordulót követően listavezető II. Kerület UFC kapusa.

kisdaniel.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Teljesen a véletlennek köszönhető. Amikor elkezdtem focizni kisgyerekként, a csapatban csak egy kapus volt, így az edzés végén a játéknál az akkori edzőm mindig kijelölt valakit a mezőnyjátékosok közül, hogy álljon be a másik kapuba. Végül az egyik gyakorláson rám esett a választás és nagyon élveztem a védést. A tréning végén az edzőm odament édesapámhoz és mondta neki, hogy a következő edzésre azt szeretné, hogy már kapuskesztyűben érkezzek. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Jelenleg egy cél lebeg a szemem előtt, mégpedig az, hogy mostani csapatommal, a II. Kerület UFC-vel feljussunk a Budapest-bajnokság I. osztályába és ott stabil együttes legyünk. • Babonám: Kifejezetten nincsen babonám, inkább csak egy szokásom, mégpedig az, hogy a kulacsomat mindig a bal kapufa mellé helyezem. 

KEDVENC……magyar csapatom: Kispest Honvéd. • …külföldi csapatom: FC Barcelona. • …magyar mezőnyjátékosom: Nincs. • …külföldi mezőnyjátékosom: Nincs. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter. • …külföldi kapusom: Thibaut Courtois.

LEG……nagyobb futballélményem: Egyszer volt szerencsém labdaszedőként részt venni egy Magyar Kupa-döntőn. A DVSC és a Győr játszott egymással, a mérkőzést pedig a Debrecen nyerte. A lefújás után egyből odaszaladtam a győztes csapat kapusához, Verpecz Istvánhoz és elkértem tőle a kapuskesztyűjét, amit hatalmas meglepetésemre készségesen odaadott nekem. Azóta is nagy becsben tartom ezt a relikviát. Sajnos aláíratni nem sikerült vele. • …szebb gól, amit valaha láttam: Ami most hirtelen eszembe jut, az a tavalyi szezon végén történt a VAR tesztelése során. Jelenlegi edzőm szerezte, aki körülbelül az ötös sarkán állt a kapunak háttal és sarokkal átemelte az ellenfél kapusát, illetve egyik védőjét. Nem tudom, hogy szándékos volt-e, de mindenképpen látványos. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Még utánpótláskoromban, amikor a Budapest Honvédban játszottam, sikerült többször is megnyernünk az országos bajnokságot. Egyelőre ezeket tartom a legnagyobb sikereimnek. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Sajnos több is volt, de egyre kifejezetten emlékszem, mert sokat tanultam belőle, még az utánpótlásban történt. A kapu jobb szélére érkezett egy nagyon gyenge pattogós lövés és nem vetődtem rá, mert úgy gondoltam, hogy mellé megy. Hát sajnos nem ment, és gólt kaptunk. Azóta semmit sem bízok a véletlenre, és minden lövést igyekszem biztosítani. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Mivel utánpótláskoromban az I. osztályban futballoztam, így jó néhány ellenfelem és csapattársam is profi szinten játszik. Azonban a legtöbbre egyértelműen Szoboszlai Dominik vitte közülük. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Ha valamelyik csapattársam hibázik a pályán, akkor azt nem hányom a szemére, hanem igyekszem bíztatni. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Ha viszont én hibázok, akkor az egy jó ideig a fejemben marad és meccs közben is azon rágódom. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: A legtöbb dologhoz igyekszem pozitívan, nagy lelkesedéssel és kitartással hozzáállni. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Ez valahol kapcsolható a pályán lévő negatív tulajdonságomhoz. Ha történik velem valami rossz dolog, akkor azon nagyon sokat tudok rágódni, és olyankor könnyebben megbántok másokat, bár nagyon figyelek rá, hogy ne így legyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4316731434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása