PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Éles Viktor (Füzesabony)

A hevesi cerberusnak ér annyit a 11-es hárítása a Paks elleni Magyar Kupa-meccsen, mint látni egy csillogó szemű ifjú tanítványt

2021. október 16. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Éles Viktornak, aki a Heves megyei I. osztályban szereplő Füzesabony SC kapusa.

elesviktor.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Úgy nyolc-kilencéves lehettem, amikor Édesapám kivitt az egri stadionba, ahol az akkor NB II-es Eger játszott, az ellenfelére már nem emlékszem. Arra viszont jól, hogy esett az eső, a pálya talaja sáros volt. És volt ott egy kapus, aki ezen a nehéz talajon is rendkívüli bravúrokat mutatott be. Ő Bodolai István volt. Innentől kezdve nem volt kérdés, hogy a kapuba akarok állni. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Játékos-pályafutásom már a végéhez közeledik. Edzőként, kapusedzőként viszont még rengeteg célom van a labdarúgásban. Közel húsz esztendeje edzősködöm – munka mellett. Az utóbbi években rengeteget változott, fejlődött a világ labdarúgása, és így a kapusszakma. Mindig is szerettem volna követni az aktuális kapus trendeket. Jelenleg az UEFA Goalkeeper B tanfolyamára járok, ahol ehhez minden segítséget megkapok. Hosszú távú célom pedig, hogy főállású edzőként dolgozhassak valamelyik akadémián. • Babonám: Volt több is, de már leszoktam róluk. 

KEDVENC……magyar csapatom: Nincs kedvencem, viszont a Paks szimpatikus klub számomra, magyar játékosokkal, eredményes futballt játszanak. • …külföldi csapatom: PSG, Liverpool, Inter. • …magyar mezőnyjátékosom: Puskás Ferenc minden idők legjobbja, Gera Zoltán. • …külföldi mezőnyjátékosom: C. Ronaldo, Neymar, Ronaldinho. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter, Király Gábor. • …külföldi kapusom: Gianluigi Buffon, Keylor Navas. 

LEG……nagyobb futballélményem: Nagyon sok van, talán nem is lehet rangsorolni. Mert az is boldoggá tesz, ha látok egy csillogó szemű kis kapusomat, aki próbálja utánozni a mozdulataimat, majd aztán gyakorlás után visszalátom tőle ezeket. Vagy egy-egy fontos védésem is élményt jelentett számomra. Mikor például az NB I-es Paks ellen 11-est hárítottam Magyar Kupa-mérkőzésen. De most például az is, hogy kiváló kapusokkal, kapusedzőkkel járhatok az UEFA Goalkeeper B képzésre, akiktől sokat tanulhatok. • …szebb gól, amit valaha láttam: Rengeteg szép találatot láttam, és kaptam is, de ami hirtelen eszembe jut és rendkívüli élmény volt, nem csak nekem, az Gera Zoli portugálok ellen lőtt gólja az 2016-os Eb-n. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Megyei bajnoki címek, négyszeres MEFOB-győzelem, kispályás sikerek. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Volt több is, de már egyikre sem emlékszem. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem:Sok jó játékos ellen léptem pályára, így nem emelnék ki senkit. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: A győzni akarás. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Néha tudok „agyas” lenni a pályán. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Alázat. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Néha tudok „agyas” lenni a pályán kívül is.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1016723250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása