PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Cseresnyés Alex (Tordas)

Nagypályán az NB III-ba vágyik a Fejér megyeiek cerberusa, aki futsalosként újra megmutatná magát a válogatottban

2021. október 15. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Cseresnyés Alexnek, aki a Fejér megyei I. osztályban szereplő Tordas R-Kord, valamint a futsal NB II, Nyugati csoportjában szereplő Dunaújváros kapusa.

cseresnyesalex_kapus.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Csatár voltam, de az edzéseken be szoktam állni néha, és hát bent is maradtam.  • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Nagypályán az NB III-at, illetve futsalban újra válogatottnak lenni. • Babonám: A kapufán keresztvetés a meccskezdés előtt. 

KEDVENC……magyar csapatom: Zalaegerszeg. • …külföldi csapatom: Manchester United. • …magyar mezőnyjátékosom: Nincs. • …külföldi mezőnyjátékosom: Paul Pogba. • …magyar kapusom: Kópicz László, Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Iker Casillas. 

LEG……nagyobb futballélményem: Szerencsére több is volt, de talán azt választanám, amikor a magyar futsalválogatottal a svédek ellen Svédországban játszottunk sok néző előtt.  • …szebb gól, amit valaha láttam: Sajnos csak a tévében néztem, de Cristiano Ronaldo ollója a Juventusnak. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Futsal U21 Visegrádi Négy Nemzet Tornája, amelyen aranyérmesek lettünk, hála Fehér Zsoltnak, akinek sokat köszönhetek. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Mivel a kapusok is hibáznak, csak őket már nincs más, aki kisegítse... A félpályáról egyszer be akarták ívelni, körülbelül a tizenegyesponthoz, én jöttem ki, a csatár velem szemben, és kiabáltam, hogy „Jó!”, de aláfutottam, így a labda bepattant a kapuba. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Volt egy pár, akik NB I-es, NB II-es futballisták, de mondhatnám Dróth Zoltánt, aki szerintem Magyarország legjobb futsalosa, ellene nem egyszer játszottam. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Beszédkészségem a csapat felé, illetve a biztonság árasztása a mezőnyjátékosok felé. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Hirtelenharagú vagyok, és néha gyorsan elkap az ideg, emiatt kicsit durvábban szólalok meg, erről a srácok tudnának mesélni... • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Barátságos embernek tartom magam. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Lobbanékonyság.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5416721774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása