PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Bányai Csaba (Vámospércs)

A barátságos hajdúsági cerberus a kapufákkal is jó viszonyt ápol, ezért csókolja meg a pálya tartozékait minden mérkőzés előtt

2021. október 08. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Bányai Csabának, aki a Hajdú-Bihar megyei I. osztályban szereplő Bocskai SE-Vámospércs kapusa. 

banyai_csaba.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Gyerekkorom óta kapus akartam lenni, imádok repülni. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Szeretnék magasabb osztályba kerülni, legalább az NB III van megcélozva. • Babonám: Nagyon babonás vagyok, minden meccs előtt először a jobb kezemre húzom fel a kesztyűt, mindig jobb lábbal lépek a pályára, meccs előtt mindkét kapufát megcsókolom, hogyha rápattanna a labda, az kifelé pattanjon, ne befelé. 

KEDVENC……magyar csapatom: Debreceni VSC. • …külföldi csapatom: PSG. • …magyar mezőnyjátékosom: Nincs. • …külföldi mezőnyjátékosom: Kylian Mbappét mondanám favoritnak. • …magyar kapusom: Király Gábor. Elképesztően stílusos (szürke mackó), egyben nagyszerű kapus. • …külföldi kapusom: Iker Casillas, habár már visszavonult, de számomra egy legenda, aki kicsit több tiszteletet érdemelt volna a karrierje végén. 

LEG……nagyobb futballélményem: Az a meccs, amit még U16-ban játszottam a DVSC ellen és az utolsó percekben nyertük meg 2–1-re. Ezzel a győzelemmel lettünk bajnokok az NB II-ben.. • …szebb gól, amit valaha láttam: Az egy Zsóri Dániel Puskás-díjas találatára hajazó, a kilencvenhatodik percben szögletből való ollózás volt tizenhat méterről. Bődületesen nagy gól volt, ezzel nyertük meg a mérkőzést. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Az egy tizenhatoson kívüli Maradona Isten kezére hasonlító, szándékos kezezés. Egyértelmű piros lap volt, viszont nem lett gól a támadásból. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Nagyon sok tehetséges labdarúgó ellen játszottam már, közülük az egyik például az imént említett Zsóri Dániel volt. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Mindig bíztatom a társaimat, próbálom feltüzelni őket. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Néha kapkodok, amikor nem kellene. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Barátságos vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: A barátaimat kellene megkérdezni, biztos tudnának mondani.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7016715370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása