PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: DOMONKOS DÁVID, a Hajdúszoboszló labdarúgója

„Mint a legtöbb kapusnak, nekem is volt potya gólom, ami úgymond sokat segített a fejlődésben, és ezt így kell felfogni”

2023. szeptember 06. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Domonkos Dávid, a Hajdú-Bihar megyei I. osztályban 4 forduló után 12 ponttal a tabella 1. helyén álló Aqua-General Hajdúszoboszló labdarúgója.

domonkos_david_1.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Mint a legtöbb kapus, mert beállítottak és átlagon felülien jó voltam benne,aztán elkezdtem élvezni is, hogy nagy helyzetekben megmenthetem a mérkőzést.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nincs ilyen.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | If you want to fly, give up everything that weighs you down. Ha szárnyalni akarsz, adj fel mindent, ami nehezít.
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nincsen nagy, csak a csapatban és az elvégzett munkában hiszek, illetve ha nevezhetjük rituálénak, akkor a kezdő sípszó előtt a földet nézem mindig, ami megfog, mielőtt a pokolba esnék.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Az előző szezonban nem emlékszem kiemelkedő teljesítményre, ami emlékezetes volt számomra, hogy a DVTK ellen győztes meccsen kezdhettem a kapuban, amelyet egyébként a nevelő egyesületemnek nevezem.

domonkos_david_csapat.jpg

domonkos_david_2.jpg| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | Két éve nyertem a DVTK-val alapcsoport bajnokságot, ami számomra sokat jelentett, mivel volt kiemelkedő védelem, és a csapat is sokat tett érte, hogy ezt elérje.
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Nem tudok megnevezni egyetlen meccset sem, ami a legjobb lett volna. Mindegyikre nagyon koncentrálok és megteszek mindent, hogy a lehető legjobban játsszak.
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Mint a legtöbb kapusnak, nekem is volt potya gólom, ami úgymond sokat segített a fejlődésben, és ezt így kell felfogni. A hiba nem visszalépés, hanem tanulási lehetőség.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Mostanában Mészáros Dávid, aki a Putnok kapusa a legjobb kapus kollegám, de Bánhegyi Bogdán is jó barátom, aki a legjobb lehet a közeljövőben, aki Kazincbarcikán véd, illetve a DVTK-nál nagy jövője lehet.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | A legfontosabb lehet, hogy maga a csapat összetartó. Én minden csapattársammal jó viszonyban vagyok.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Nem nézek nagyon más sporttágat a labdarúgáson kívül.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3018209871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása