PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Siska Richárd (Algyő)

A csongrádiak cerberusa a pályán sokszor felhúzza magát, ám a meccsek előtt csak egyszer, de akkor a felső lécen teszi

2021. október 06. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Siska Richárdnak, aki a Csongrád-Csanád megyei I. osztályban szereplő Algyői SK kapusa.

siska_richard.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Hétéves koromban nem volt, aki beálljon a kapuba, így lettem kapus. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Minél magasabb osztályban védeni. • Babonám: Minden meccskezdés előtt felhúzom magam a felső lécen egyszer. 

KEDVENC……magyar csapatom: MTK. • …külföldi csapatom: Juventus. • …magyar mezőnyjátékosom: Nagy Zsombor. • …külföldi mezőnyjátékosom: Giorgio Chiellini. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter. • …külföldi kapusom: Gianluigi Buffon. 

LEG……nagyobb futballélményem: Szerencsére van több is, de talán amikor a magyar területi válogatottal Svájcban játszottunk egy tornán sok néző előtt. • …szebb gól, amit valaha láttam: Sajnos élőben nem láthattam, de gyönyörű volt Szoboszlai Dominik törököknek lőtt szabadrúgásgólja. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: 2014/2015-ös szezon, utánpótlás NB I, második hely, 2017/2018-as és 2018/2019-es évad, Csongrád megyei bajnokság, első hely. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Kapusoknál, mint tudjuk, a legkisebb hiba is lehet nagy, de például felnőtt karrierem során, amikor játszottunk az egyik nagy riválisunkkal a megyében. Az első félidő huszadik perce körül kifutottam egy hosszú indításra, amit el is értem, csak olyan szerencsétlenül értem a labdába, hogy az ellenfél középpályásának rúgtam oda, aki köszönte és félpályáról az üres kapuba ívelte a labdát. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Szerencsére sok jó csapat és sok jó játékos ellen védhettem, akik most az NB I-ben és az NB II-ben játszanak. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Szerintem a társulat irányítása, és hogy bíztatom a csapattársaimat. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Hamar elgurul a gyógyszer és ennek szóban hangot szoktam adni. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Közvetlen és hamar barátkozó embernek tartom magam. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: A körülöttem lévő emberek biztos tudnának mondani.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8316709686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása