PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: HECKÓ KIRILL, az Algyő labdarúgója

„Annak idején azt hittem, nem lehet nehéz kapusnak lenni és belevágtam, aztán idővel rájöttem, hogy nehezebb posztot nem találsz a fociban”

2023. szeptember 02. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Heckó Kirill, a Csongrád-Csanád megyei I. osztályban 3 forduló után 7 ponttal a tabella 2. helyén álló, a legutóbbi játéknapon hazai környezetben a Hódmezővásárhely ellen 0–2-ről fordítva 5–2-es diadalt arató M-Perfect Home-Algyő labdarúgója.

hecko_kirill_meccs.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Tízéves lehettem, amikor elmentünk a bátyám meccsére, aki szintén kapus volt, és nagyon megtetszett, hogy mindig mindenki róla beszélt. Egyébként is a bátyám volt a legnagyobb példaképem és mindig olyan akartam lenni, mint ő. Annak idején azt hittem, nem lehet nehéz kapusnak lenni és belevágtam, aztán idővel rájöttem, hogy nehezebb posztot nem találsz a fociban. (nevet)
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nem tudok konkrét dolgot mondani, mert nincs olyan, amit nem kedvelek a saját posztomban, maximum annyi, hogy sokan nem is tudják felfogni, mennyire nehéz kapusnak lenni, de közben mindig mondják, milyen könnyű dolgunk van. Ilyenkor az illetővel legszívesebben helyet cserélnék, hogy próbálja meg, milyen is ez.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Harcolj a végsőkig.” Leginkább ez passzol hozzám, mert én az utolsó percekben is azért harcolok, hogy győztes legyen a csapatom.
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Mindig tiszta kesztyűvel megyek ki a meccsre, mérkőzés előtt egy órával kimegyek a pályára, leülök a kapufa mellé és iszok egy Yerba Mate teát, és akkor már teljesen a kilencven percre koncentrálok.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs olyan. Minden meccs egy új kihívás számomra, amit mindig meg akarok nyerni.
| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | Inkább a mostani szezon első meccsét tudom felhozni, amikor továbbjutottunk a MOL Magyar Kupa 2. fordulójába, a Füzesgyarmat ellen sikerült győzni. (2023. augusztus 5-én, a Magyar Kupa 1. fordulójában 1–0-s félidő után 1–1-re végeztek a felek, ám a hosszabbítás 105. percében az Algyő megszerezte a 2–1-es győzelmet, így a továbbjutást jelentő találatot – a szerző)
hecko_kiril_portre.jpg| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Fehérváron játszottam az U19-es korosztályban a Puskás Akadémia ellen pályafutásom egyik legjobb meccsét hoztam le több védéssel. Kinn volt a korosztályos válogatott edzője és a következő héten meghívót kaptam az U18-as nemzeti csapat összetartására.
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | U15-ben a Grosics Akadémiában játszottam. Kaposváron volt meccsünk, kaptam egy hazapasszt, miközben pattant a labda, bele akartam rúgni, de luftot rúgtam és így bement a saját kapumba a labda. (nevet)
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Jelen pillanatban a csapattársammal, Szabó Gergővel vagyok a legjobb kapcsolatban, aki sokat segít nekem és mindent meg tudunk beszélni vele, de Csúri Martin több éve haverom és osztálytársam is volt, így vele is kiváló kapcsolatban, jó barátságban vagyunk, négy évig egymás közt harcoltunk a hétvégi meccsekért.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Sok mezőnyjátékos haverom van, de kettőt ki tudnék emelni, akikre mindig számíthatok: Dudás Lázár és Csorba Martin.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | A focin kívül más csapatsportágat nem követek.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr818206961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása