PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Asztalos Timon (Dunabogdány)

A grund szabályai alapján lett cerberus a Pest megyeiek labdarúgója, aki csapatával a bajnoki címre pályázik

2021. október 04. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Asztalos Timonnak, aki a Pest megyei III. osztály, Északi csoportjában szereplő Dunabogdányi SE kapusa.

asztalostimon.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: A grund szabályai alapján mindig a duci kisfiú a kapus, és senki más nem akart utána beállni, így kapus maradtam. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Szeretnék a jelenlegi társulatommal bajnokságot nyerni és az eggyel magasabb osztályban, ha nem is él-, de középcsapatnak lenni. • Babonám: Nincsen. 

KEDVENC……magyar csapatom: Paksi FC. • …külföldi csapatom: FC Red Bull Salzburg. • …magyar mezőnyjátékosom: Sigér Dávid. • …külföldi mezőnyjátékosom: Zlatan Ibrahimovic. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter. • …külföldi kapusom: Gianluigi Donnarumma. 

LEG……nagyobb futballélményem: Elég friss emlékek, a magyar válogatottat látni a 2021-es Európa-bajnokságon. • …szebb gól, amit valaha láttam: Szerencsére a csapattársaim gondoskodnak róla, hogy majdnem minden héten szebbnél szebb gólokat lássak, így nem tudok egyet kiemelni. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Az, hogy két év alatt két osztályt tudtunk a csapattal közösen megugrani. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Amikor egy kijövetelnél sikeresen a lövést eltörtem és a tőlem három méterre álló csatárnak rúgtam a labdát. Mondanom sem kell, megköszönte, majd bepasszolta az üres kapuba. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Szerencsére sok jó játékos ellen játszottam már, így egyet nem tudnék kiemelni. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Ziccerek védése. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Amint van egy nagyon rossz megmozdulásom, akár gólt kapunk belőle, akár nem, kihat a hátralévő játékomra. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Megértő vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Túl sokat beszélek.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr816708598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása