PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Rózsás János (Csomád)

Az olimpiai válogatott elleni gálameccs a mai napig hatalmas élmény a Pest megyeiek cerberusának, aki egy véletlennek köszönhetően került a lécek közé

2021. október 03. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Rózsás Jánosnak, aki a Pest megyei III. osztály, Északi csoportjában szereplő Csomádi KSK kapusa.

rozsasjanos.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Véletlenül lettem kapus. A serdülő csapatban az egyik edzésen beállítottak a kapuba és olyan jól mozogtam, hogy ezen a poszton ragadtam. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Én már a pályafutásom végén vagyok és levezetek, de vannak szép eredményeim, élményeim, amelyekre szívesen emlékezem vissza. • Babonám: – 

KEDVENC……magyar csapatom: Nincsen kedvenc magyar csapatom és magyar mezőnyjátékosom sem. Nem követem figyelemmel a hazai futball világát. • …külföldi csapatom: A Barcelona csapatának drukkolok, mivel többször voltam ott és az elmúlt húsz évben számomra ők valósították meg a totális foci játékfilozófiáját. • …magyar mezőnyjátékosom: – • …külföldi mezőnyjátékosom: A fentiekből adódóan Lionel Messi a kedvenc labdarúgóm. • …magyar kapusom: Hazai színtéren Dibusz Dénes a favoritom. • …külföldi kapusom: Egy friss felfedezett, Gianluigi Donnarumma. 

LEG……nagyobb futballélményem: Amikor ifistaként az utolsó fordulóban szerzett győzelemmel nyertük meg a megyei I. osztályú bajnokságot. • …szebb gól, amit valaha láttam: Többet is láttam, de talán a legemlékezetesebb egy közel félpályáról elvégzett szabadrúgás, ami a hosszú felső sarokban kötött ki. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Szerepelhettem az olimpiai labdarúgó-válogatott ellen egy fóti gálameccs keretében. Igaz, kikaptunk talán 6–1-re, de hatalmas élmény volt! • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Egyszer elvesztettem a fejemet a játékvezetővel szemben, aminek kiállítás lett a vége. Erre utólag nem vagyok büszke. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Sok jobb labdarúgó ellen léptem pályára, ezért nem emelnék ki egyet sem. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Mérkőzés közben mindig pozitívan biztatom a társaimat és segítem a játékukat. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Ha a negatívumaimat kellene boncolgatni, akkor talán még mindig nehezen viselem a vereséget és néha ennek hangot is adok. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Barátkozós vagyok és szeretem ápolni a jó kapcsolatokat. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Az engem körülvevő embereket kellene megkérdezni, hátha ők többet tudnának erről mondani.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5016707596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása