PONYVALEGÉNY

Tragédia a pályán: hétfő este edzés közben hunyt el az Andráshida fiatal labdarúgója

A Zala megyei I. osztály bajnokcsapatának 18 éves játékosát már nem tudták újraéleszteni

2021. június 22. - Horváth M. Attila

hegedus_viktor.jpgGyászol az NB III-ba osztályozó nélkül feljutó Andráshida SC és a magyar labdarúgás: a hétfő esti tréningen hirtelen rosszul lett az egyesület egyik fiatal tehetsége, akinek az életét a gyors orvosi segítség ellenére sem tudták megmenteni. Információnk szerint a Zala megyei I. osztályú bajnokcsapatban hatszor kezdőként és háromszor csereként pályára lépő Hegedűs Viktor, az U19-es gárda kiválósága baljós előjel nélkül hunyt el tragikus hirtelenséggel. A Ponyvalegény osztozik a család, a barátok és az egyesület fájdalmában, valamint őszinte részvétét fejezi ki.

Ne haragudj rám, Anyu! Tudom, most mit mondanál: pihenni kellene, maszk nélkül feltöltődni, a Gébárti-tóstrandon csobbanni egyet, meg egyáltalán: habzsolni az életet, de már nem megy. Méééég, méééég, mééééééééég! Mintha csak az edzőmet hallanám, amikor szép labdakihozatal után járatjuk balról jobbra, majd jobbról balra, hogy aztán gyors ritmusváltással meglepjük a Sárvárt, meghökkentsük a Sopront vagy bedaráljuk a Mosonmagyaróvárt, de ez a kiáltás most valami egészen más. Mélyről, sokkal messzebbről jön a hang, mintha távolodna tőlem minden, pedig ugyanott vagyok. És mi ez az üvöltésből lett suttogás, miért hallgatott el egyszerre mindenki? Ne haragudj rám, Anyu! Ugye, tudod, mennyire boldog voltam azon a délutánon? Amikor szólítottak, és én mentem, siettem, rohantam önfeledt-büszkén, hogy átvegyem az aranyérmet, hogy fogadjam az elismerő gratulációkat. Az egyik álmomat már elértem, ahogy az én nagybetűs Csapatom is. Ha találkozol velük, mondd meg nekik, Anyu, hogy most már értem is küzdjenek, miattam is harcoljanak az NB III-ban. Mondd meg nekik, hogy ott leszek közöttük minduntalan, velük maradok az öltözőben és a pályán tizenkettedik játékosként a hétvégén és a hétköznapokon. Elindultam hozzájuk a ködfátyolos vakító fehérségben, de még nem érkeztem meg, pedig már úton vagyok. Úton a halhatatlanság felé.

christianeriksen.jpgMég friss a sokkoló élmény, alig egy hete történt. Június 12-én, szombaton, a 2021-re halasztott Európa-bajnokság második játéknapján a Dánia–Finnország (0–1) mérkőzés első félidejének hajrájában minden előzmény nélkül összeesett a pályán Christian Eriksen. Az olasz bajnok Internazionale dán középpályásának körülbelül öt percig nem volt szívműködése, ám szakszerű kompresszióval sikerült újraéleszteni és stabil állapotban kórházba szállítani. Bár a 29 éves kiválóság karrierjének minden bizonnyal vége – hiszen a későbbiekben defibrillátor beültetésére lesz szükség –, már elhagyhatta a koppenhágai egészségügyi intézményt.  

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9816600980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lala57 2021.06.22. 15:55:38

Őszinte részvétem a családnak!
süti beállítások módosítása