PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Klémán Máté (Sárosd)

Minden Székesfehérváron kezdődött, de jelenlegi csapatával a dobogóra vágyik: „A Videotonnál kezdtem el focizni, itt tanultam meg az alapokat”

2024. február 03. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Klémán Máté, a Fejér megyei I. osztályban 14 lejátszott bajnoki után 23 ponttal a tabella 6. helyén telelő Sárosd NKSC játékosa.

kleman_mate_akcio.jpgElég fiatalon megismerkedtem a labdával, azt hiszem, hároméves koromban. A Videotonnál kezdtem el focizni, itt tanultam meg az alapokat. Utánpótlásban egy esztendőt voltam még a Puskás Akadémián, de újra visszatértem a Vidihez. Székesfehérvárról kikerülve Mórra igazoltam, ahol hét évet töltöttem el, itt is egy szezonnyi megszakítással, amikor kipróbáltam az osztrák focit. Mór után egy évadot a Főnixnél töltöttem, innen kerültem Sárosdra.
 KLÉMÁN MÁTÉ  a kezdetekről és napjainkról

kleman_mate.jpg KÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Ház. | Kedvenc tantárgyam | Történelem, rajz, tesi. | Emlékezetes csínytevésem | Meccsre tartva buszon, random számokat hívogatva egy kvíz keretein belüli nyereményjáték. | Első futballélményem | Bátyámmal való focizás teniszlabdával cipősdobozokra.

 (FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom || Legrosszabb szokásom || Étel, amit imádok | Pizza, töltött tüskepecsenye. | Film, amit többször láttam | Halálos iramban 7. | Zene, amit általában hallgatok || Hobbim | Horgászat.

 PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse || Gólom, amire szívesen emlékszem || Mérkőzés előtti rituálém | Kimondottan nincs, viszont előtte való nap este el szoktam képzelni mérkőzés-szituációkat, cseleket, passzokat, akár gólokat is. | Sérülés, amit elfelejtenék | 2019-ben fél éven belül kétszer törött el a külső talpcsontom, amit végül össze kellett csavarozni. | Barát a futballban || Az öltözőben mellettem ül | Paget Olivér, Kökény Dorián. | Cél a mostani szezonban | Mindenképpen dobogós eredmény! | Ami a pályafutásomból még kimaradt |

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8518318305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása