PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Tari Szabolcs (Heréd LC)

Családi kör, motiváció: „Ha édesanyám kint volt a meccsen, mindig igyekeztem legalább egy gólt rúgni, hogy büszkévé tegyem és mosolyt csaljak az arcára”

2024. január 19. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Tari Szabolcs, a Heves megyei I. osztályban 12 lejátszott bajnoki után 20 ponttal a tabella 6. helyén telelő Heréd LC játékosa.

tari_szabolcs.jpgCsaládunk Hatvanba költözését követően pár évre rá, talán nyolcéves lehettem, és mivel nagyon szerettem focizni, a testnevelő tanárom, Páldi Róbert elvitt az FC Hatvanhoz, ahol akkoriban indult a serdülő korosztály, aminek Gömöri Ottó volt az edzője. Egészen felnőtt szintig itt nevelkedtem és tanultam az idősebb, rutinos rókáktól. Viszont 2012-ben a Heves megyei Heréd Labdarúgó Klubhoz köteleztem el magam. A mai napig tagja vagyok a gárdának és az öregfiúk-csapatának is.
TARI SZABOLCS  a múltról és a jelenről

KÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Harapófogó. | Kedvenc tantárgyam | Környezetismeret. | Emlékezetes csínytevésem | Tele van vele a plafon, de ha választanom kellene, egyérintőzés az iskola falán vakolatpotyogásig. | Első futballélményem | Serdülőedzés 35 gyerek részvételével.

tari_szabolcs_2.jpg(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Küzdeni mindig, feladni soha. | Legrosszabb szokásom | Szeretem az időmet beosztani. | Étel, amit imádok | Paprikás krumpli jöhet bármikor. | Film, amit többször láttam | Fegyvertelen katona. | Zene, amit általában hallgatok | Elég széles az ízlésem, mulatóstól a minimal technóig bármi jöhet. | Hobbim | Horgászat.

PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Gömöri Ottóval, a hatvani felnőtt csapat edzőjével bajnoki mérkőzésen egy csapatban játszani és az ő legendás szabadrúgásgóljával nyerni 2–1-re. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Sok van, de ha édesanyám kint volt a meccsen, mindig igyekeztem legalább egyet rúgni, hogy büszkévé tegyem és mosolyt csaljak az arcára. | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs. | Sérülés, amit elfelejtenék | Sajnálatos módon kaptam egy térdre rúgást, ami hathetes kihagyással járt. | Barát a futballban | Rengeteg embert ismerhettem meg a focinak köszönhetően, sok baráti kötelék alakult ki. | Az öltözőben mellettem ül | Oláh Szilveszter, a csapat motorja, fiatal kora ellenére. | Cél a mostani szezonban | Mindig szeretném a legjobb teljesítményemmel segíteni a csapatot és a klubot. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | A herédi felnőtt csapattal bajnokságot nyerni, majd azt a bizonyos cipőt idővel szögre akasztani. Hajrá, foci!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1818307155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása