PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Busa Vajk (Jánoshalmi FC)

Emlékezetes csínytevés: „Az iskola falára felírtam sárral még tizenegy-tizenkét évesen azt, hogy Vajk a király”

2024. január 11. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Busa Vajk, a Bács-Kiskun megyei I. osztályban 14 lejátszott bajnoki után 24 ponttal a tabella 3. helyén telelő Jánoshalmi FC játékosa.

busa_vajk_portre.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Pöttyös labda. | Kedvenc tantárgyam | Történelem. | Emlékezetes csínytevésem | Szerintem az, amikor az iskola falára felírtam sárral még tizenegy-tizenkét évesen azt, hogy Vajk a király. | Első futballélményem | Talán négy-ötévesen az lehetett az első, amikor egy-egy szimpla pad volt a kapu az udvaron és a barátaimmal rúgtuk, amit tudtunk.

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Segítőkésznek tartom magam. | Legrosszabb szokásom | Maximalista vagyok. | Étel, amit imádok | Gyros, jó csípősen. | Film, amit többször láttam | Több ilyen van, de ha választanom kellene, akkor A remény bajnokai. | Zene, amit általában hallgatok | Mindenféle zenét szeretek, de a kedvenc fajtám a hardstyle. | Hobbim | Darts vagy még talán a póker.

busa_vajk_csapat.jpg

PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | 2023. 10. 01., a Kunbaja ellen. Riválisunk most nálunk az első helyezett, és az én fejesemmel nyertünk 1–0-ra. (A Bács-Kiskun megyei I. osztály 8. fordulójában, hazai pályán Busa Vajk 17. percben szerzett találatával győzött a Jánoshalma – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Nem is tudom, szerintem a Grosics ellen szereztem. Egy szimpla fejes volt még az U16-ban a KTE színeiben, de az volt az első olyan meccsem, ahol végre nem a padon maradtam és a félidőben állított be az edző, és mert az én találatommal nyertünk, mondanom sem kell, hogy onnantól kezdve sokkal többet játszottam. (2018. március 10-én a II. osztályú U16-os bajnokság 18. fordulójában Busa Vajk 61. percben szerzett találatával győzött 1–0-ra a KTE – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Kávé és egy csoki, ez mindig kell, de minden bajnoki elött csinálok egy rántottát öt tojásból. | Sérülés, amit elfelejtenék | Próbajátékon részlegesen szakadt a hátsó térdszalagom, még U19-ben több mint egy fél évem ment rá, mikor az egyik barátom, Körmöczi Dominik segített megerősíteni annyira a combom egy nyár alatt, hogy ne kelljen megműteni. | Barát a futballban | Igazaból mondhatom, hogy az összes barátom focizik vagy legalábbis focizott. | Az öltözőben mellettem ül | Gáspár Adrián, az egyik legjobb barátom, de a többiekkel is nagyon jó barátságot ápolunk most Jánoshalmán. | Cél a mostani szezonban | Megnyerni a bajnokságot és szintet lépni NB III-ba. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Felnőtt NB-s mérkőzés.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3818300849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása