PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: SCHMIDKA DOMINIK, a Csepel DSE kézilabdázója

„Jelenleg az NB II-ben vagyunk, s nem titkolt célunk az NB I/B-be való feljutás”

2023. augusztus 28. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Schmidka Dominik, a férfi kézilabda NB II Déli csoportjának 2022/2023-as kiírásában 22 forduló után a 40 egységgel bajnoki címet szerző Mizse KC mögött 29 ponttal a 2. helyen végző Csepel DSE játékosa.

schmidka_dominik_akcio.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Tizenegy-tizenkét éves koromban ismerkedtem meg a kézilabdával, amikor az általános iskolás osztálytársam nagymamája meginvitálta az unokáját és engem a Csepel DSE által szervezett egyhetes napközis táborba, ahol napi két edzésünk volt. Szerencsére könnyen sikerült felvennem a tempót, mivel már előtte is rendszeresen sportoltam. A kézilabda előtt kung-fuztam, valamint öttusáztam, azonban egyik sem nőtt eléggé a szívemhez. Mondhatnám úgy is, hogy ez a tábor hozta el az életemben az első nagy fordulópontot, ugyanis az edzők kiszúrták, hogy van tehetségem a játékhoz, emiatt ezt a meglátásukat gyorsan jelezték is a szüleimnek. Természetesen amikor ezt megosztották velem, nagyon megörültem és egyből ki is jelentettem, hogy szeretnék elkezdeni kézilabdázni. Ez volt életem egyik, ha nem a legjobb döntése. Nagyon sok barátságra sikerült szert tennem az évek elteltével, valamint kiváló szakemberek segítették és segítik a fejlődésemet, hogy egy nap a legjobb lehessek. Többek között ennek is köszönhetően sikerült bekerülnöm a NEKA-ra, ahol két csodálatos évet tölthettem el Magyarország legjobb szakembereivel és játékosaival, s ahol rengeteget sikerült előrelépnem. Sajnos azonban a pandémia miatt nem sikerült bajnoki címekhez juttatnom a csapatot, mivel mind a két évben idő előtt befejeződött a bajnokság. Ezt követően pedig a több játéklehetőség miatt, no és a személyes okokat figyelembe véve visszaigazoltam nevelőegyesületemhez, a Csepel DSE-hez, amely klub hatalmas fejlődésen ment keresztül, és mostanra már mind a serdülő és ifi csapataik az első osztályban mérhetik össze az erejüket az ország legjobb együtteseivel szemben. Felnőtt szinten pedig jelenleg az NB II-ben vagyunk, s nem titkolt célunk idén vagy jövőre az NB I/B-be való feljutás. Ez pedig a kiváló körülmények, edzők, és kézilandázók által egy nagyon is reális terv a jövőre nézve.

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Minden sikert, győzelmet élményként élek meg, ezért nagyon nehéz egyet kiragadni.

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: A példaképem kézilabdában Cristian Ugalde, aki jelenleg a Tatabánya színeiben játszik, a sportban pedig Cristiano Ronaldot tekintem abszolút példaképemnek. Amit elért, a rengeteg beletett munkának és akaraterőnek köszönhetően, az példátlan, ugyanakkor igazolja az előbb említett mondatomat, hogy kitartással, hittel és kemény munkával bármit elérhet bárki.

schimdka_dominik_portre.jpg• Célkitűzés a jelenlegi évadra: Remélem, hogy a szezonra tervezett egyéni- és csapatcélokat egyaránt sikerül megvalósítani, ami a felnőttel a feljutás vagy a dobógós hely megszerzése, az U20-szal pedig az 5-8. pozíció közötti helyezések valamelyikén végezni. Én pedig sokat fejlődjek, folyamatosan lépjek előre és a tőlem telhető legjobbat nyújtsam, valamint a legtöbbet segítsek a csapatnak a kitűzött cél elérésében.

• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Személyes célom elsőként az NB I/B-ben való debütálás, majd ezt követően az NB I-ben történő játék. Valamint szeretnék a válogatott tagja lenni, ezért dolgozom minden nap, hogy sikerüljön ezt megvalósítanom. Nagyon nehéz, de tudom, ha kitartó vagyok és hiszek benne, akkor minden sikerülhet.

• Amelyik sportot még kedvelem: A kézilabdán kívül a szabadidőmben is nagyon szeretek különböző sportokat űzni: Ha kipihent vagyok, akkor kosárlabdázni, ha pedig kimerültebb vagyok, akkor pedig dartsozni szoktam.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Öt évig gitároztam és a mai napig is a kedvelt szabadidős elfoglaltságaimhoz tartozik, valamint, hogy a B tervem az informatikai irány, ez az, ami még érdekel és szeretem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6918202951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása