PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Horváth Tamás (Fehérvár FC)

A székesfehérvári fiatal rémálma: „Sajnos szívritmuszavarral küzdök, de úgy néz ki, hogy ebből jövök ki”

2023. július 21. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Horváth Tamás, az országos U16-os bajnokság Alap-csoportjában a 2. helyen végző és az országos U16-os pontvadászat B-csoportjában a 7. pozícióban záró Fehérvár FC játékosa.

horvath_tamas_idezet.jpgNégy-ötévesen kezdtem el focizgatni az unokatestvéremmel a Palotai lakótelepi focipályán. Ezt követően úgy döntöttek a szüleink, hogy próbáljuk meg egy futballcsapatban. A nagymamámnak nagyon sokat köszönhetek, hiszen amikor kisgyerek voltam, minden edzésre ő vitt. Egy fehérvári kis csapatban a Talent FC-ben kezdtem el focizni, ami később MÁV Előre lett, de csak egy évig voltam ott, hatévesen már a Vidiben futballoztam és azóta is a Vidi játékosa vagyok, lassan tíz éve. A Tóvárosi Általános Iskolában nagyon jó focicsapatunk volt, hiszen kétszer megnyertük az országost, egyszer pedig ezüstérmesek lettünk.
HORVÁTH TAMÁS  a kezdetekről

horvath_tamas_fehervar.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában || Kedvenc tantárgyam | Természetesen a mai napig a testnevelés a kedvenc tantárgyam. | Emlékezetes csínytevésem || Első futballélményem | Az volt, amikor édesapukám kivitt a régi Sóstói Stadionba.

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Nagyon kitartó vagyok. | Legrosszabb szokásom | Makacs vagyok. | Étel, amit imádok || Film, amit többször láttam || Zene, amit általában hallgatok || Hobbim | Kosárlabdázás.

PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse || Gólom, amire szívesen emlékszem | A Kecskemét elleni. 2–2-nél a 92. percben, szöglet után fejeltem a kapuba és ezzel a góllal nyertünk. (2022. szeptember 4-én az Alap-csoport 4. fordulójában kétszer nyerte meg a házigazda a KTE elleni meccset, hiszen a szünetben már 2–0-ra vezetett – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Általában Yerba Matét iszom a meccsek előtt, ez úgymond rituálém a mérkőzések kapcsán. | Sérülés, amit elfelejtenék | Sajnos szívritmuszavarral küzdök, de úgy néz ki, hogy ebből jövök ki, úgyhogy ezt nagyon szívesen elfelejteném. | Barát a futballban | Nagyon sok barátot köszönhetek a futballnak, ilyen például Virágh Milán csapattársam is. | Az öltözőben mellettem ül | Nagy Dani mellett ülök, aki nagyon régi csapattársam és jó haverom. | Cél a mostani szezonban | A célom mindenképpen az erre a szezonra, hogy minél több időt töltsek a pályán jó játékkal és hogy a csapatom is jól szerepeljen ebben az idényben. | Ami a pályafutásomból még kimaradt |

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5618175471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása