PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: GAZDAG KRISZTIÁN, a PEAC kötöttfogású birkózója

Akinek hamar eldőlt a sorsa: „Az első edzés után már tudtam, itt a helyem”

2023. június 02. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Gazdag Krisztián, a Pécsi EAC kötöttfogású birkózója 55 kilogrammos súlycsoportban.

gazdag_krisztian_portre.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Labdarúgásra jártam nagyon sokáig, csak az osztályban sok birkózó volt, és úgy éreztem, hogy ezt nekem is ki kell próbálni. Az első edzés után már tudtam, itt a helyem.

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Talán a sok utazás és barát megszerzése. Nem épp tehetősebb családból származom, de a sportnak hála sikerült nagyon sok helyre eljutni.

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Nehéz lenne kiemelni egy embert. Hosszú lenne a lista. (mosolyog)

• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Úgy gondolom, hogy elsősorban az edzők, akikben bízni kell, hogy a munka, amit elvègzünk, az sikerre fog vezetni.

• Szezonbeli emlékezetes esemény: Idén sikerült negyedik alkalommal is megnyerni az Országos Bajnokságot, aminek örültem.

gazdag_krisztian_portre_fotok_univpecscom.jpg• Célkitűzés a jelenlegi évadra: Szeretnék minél tovább a versenysportban maradni, de most már rájöttem, hogy első az egészség. Nagyon sérülékeny a szervezetem, állandóan valami fájdalommal küszködök.

• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: A mostani edzőm, akivel együtt dolgozunk, azt kérte tőlem, hogy legalább kétszer nyerjem meg az OB-t, mert akkor megelőzőm a rangsorban. (mosolyog)

• Amelyik sportot még kedvelem: Szinte minden sportot szeretek nézni a tévében vagy akár élőben.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Van családom, kisfiam és feleségem. Minden reggel ötkor ébredünk, hatkor hagyjuk el a lakást és indulunk a bölcsődébe, ott leadjuk a gyereket és megyünk be a munkahelyünkre. Igyekszem minél több időt velük tölteni az edzések mellett.

gazdag_krisztian_es_kisfia.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8818138026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása