PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: ÁMANN MÁRK, a Harta labdarúgója

Aki azért lett cerberus, mert futás közben nem szotyizhatott

2023. május 08. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Ámann Márk, a Bács-Kiskun megyei I. osztályban szereplő, a 23. forduló után 35 ponttal az 5. helyen álló Harta SE labdarúgója.

amann_mark_portre.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Igazából ez egy nagyon vicces dolog: hat-hétéves lehettem, amikor vasárnaponként a családdal kijártunk focizni, de én nagyon szerettem és szeretem a szotyit és mindig azt mondták, hogy futás közben ne szotyizzak, így beálltam a kapuba. (nevet) Aztán kijártam a helyi csapot edzéseit megtekinteni, és mindig a kapusedzést néztem. Nagyon tetszett, ahogy repültek. Aztán mondtam az edzönek, hogy ezt én is meg tudom csinálni. Mosolygott és dobott párat nekem is, majd azt mondta, szeretné, ha járnék edzésekre.

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Sokszor állnék oda egy szabadrúgást elvégezni vagy csak egy az egyben rávezetnem a labdát a kollégámra. Ez néha rossz, mivel szeretnék gólt szerezni én is. Még amit nem kedvelek, ha hibázik az ember, akkor vége van a világnak, de ha a csatár ront, akkor majd a következő bemegy, és ezzel le van zárva, te meg hetekig hallgatod.

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | –

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Reggel, amikor felkelek, akkor az első szín, ami eszembe jut, olyan színű mezben védek. Mindig ugyanúgy öltözöm át, ugyanúgy kötöm be az ujjaim és a csuklóm.

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Olyan talán nincs, esetleg olyan, ahol nem szeretek védeni. Kalocsán a szurkolók miatt, nagyon trágár szavakkal tudják szidni az ellenfelüket.

| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | Nincs, így talán a 2020/2021-es szezont tudom kiemelni, amikor majd minden forduló csapatába beválasztottak.

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Külön egy meccsem? Esetleg a 2020/2021-es szezonban a Jánoshalma ellen, amikor 1–0-ra nyertünk, 11-est védtem és sok bravúrt kellett bemutatnom a győzelemhez.

amann_mark_akcio.jpg

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Egy hazagurításnál sajnos luftot rúgtam.

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Jelenlegi csapattársam, Hauschen Erik, de ő nem is kolléga, hanem a barátom.

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Rengeteg van,de kiemelném volt csapattársamat, Salami Eugene-t, akivel nagyon jó viszonyt ápolunk. (A sors furcsa fintora, hogy a bajnokság legutóbbi, 23. fordulójában az Ámann Márkkal a soraiban felálló házigazda Harta SE 7–0-ra győzte le hazai környezetben a Salami Eugene-t ugyancsak kezdőként bevető Kiskőrösi LC-t – a szerző)

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | A kézilabdakapusok nagyon jó reflexszel rendelkeznek és valljuk be, ők még nálunk is bolondabbak. (nevet) Biztos nem állnék be, hogy két méterről, teljes erőből megdobjanak.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8218120522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása