PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Barizs Martin (VSK Tököl)

„Szeretnék magasabb osztályban focizni, úgy gondolom, erre képes is vagyok”

2023. április 25. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Barizs Martin, a Pest megyei I. osztályban szereplő, a 25. forduló után 21 ponttal a tabella 13. helyén álló VSK Tököl játékosa.

barizs_martin_2.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Dobókocka. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés, mert sokat fociztunk, illetve a matematika. | Emlékezetes csínytevésem | Hirtelen nem jut eszembe egy konkrét, de sokban részt vettem és a mai napig sincs messze tőlem, természetesen bizonyos határok betartásával. | Első futballélményem | Hároméves koromban kezdtem focizni az oviban, ami azóta is tart, az első nagy focimeccs, amit láttam, az a 2007-es BL-döntő, AC Milan–Liverpool, ezt a kettőt emelném ki. 

barizs_martin_foto_szisehu.jpg(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Kitartónak mondanám magam, illetve amit kitűzök magamnak célt, azt mindenáron meg akarom valósítani. | Legrosszabb szokásom | Alapvetően egy nyugodt ember vagyok, de ha felhúzom magam, akkor könnyen megbántok olyanokat, akiket alapból nem szeretnék. | Étel, amit imádok | Itt is nehéz egyet megneveznem, inkább konyhát mondanék, az pedig az olasz, de igazából mindent megeszek. | Film, amit többször láttam | Sok filmet nézek, és szívesen nézem őket újra, kifejezetten szeretem a Marvel filmeket. | Zene, amit általában hallgatok | Itt is elmondhatom, hogy sokfélét hallgatok, de a kedvenc zenéim a latin zenék, főleg a spanyol zenék. | Hobbim | Sorozatok, filmek nézése, de ezen kívül szeretem a teniszt is, illetve utazni. 

PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Őszintén itt sem tudok megjelölni egyet, inkább időszakot mondanék, amikor kifejezetten jól ment a játék. Az pedig a Budafoki MTE második csapatában volt, az igazat szólva hiányzik az az időszak. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Posztomból adódóan nem rúgok, illetve rúgtam sok gólt, de amikor még a Vasas FC-ben fociztam, volt egy emlékezetes távoli átlövésgólom, az szépre sikeredett. | Mérkőzés előtti rituálém | Nem vagyok egy babonás típus, így nem igazán van. Szeretem a meccs előtt egy percre átgondolni az adott mérkőzést, kicsit meg is nyugtatom magam ezzel. | Sérülés, amit elfelejtenék | Szerencsére a „tipikus” labdarúgó-sérülések elkerültek, viszont többször tört már el a kezem foci közben, azokat szívesen elfelejteném. | Barát a futballban | Számos barátot szereztem a foci során, ez az egyik olyan dolog, amit nagyon fontosnak tartok a karrieremben, szerencsére jó párral a mai napig is tartom a kapcsolatot és remélem, ez a jövőben sem szakad meg. | Az öltözőben mellettem ül | Ervin és Matyi ülnek mellettem jelenleg. (Szabó Ervinről és Nemes Mátyásról van szó – a szerző) | Cél a mostani szezonban | Szeretném, ha sikerülne bennmaradnia a csapatnak a Pest megyei első osztályban, főleg, hogy a társulat sokkal többre is képes, mint ahol jelenleg áll. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Szeretnék magasabb osztályban focizni, úgy gondolom, erre képes is vagyok, illetve leszek.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr818110772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása