PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Csernák Martin (Rákospalotai EAC)

Álom célként megfogalmazva: „A REAC-cal még nem voltam bajnok... Itt az ideje!”

2023. január 26. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Csernák Martin, a Budapest-bajnokság I. osztályában 15 forduló után 37 ponttal a tabella 2. helyén telelő Rákospalotai EAC korábbi NB II-es játékosa.

csernak_martin_reac_2.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Szőlő. | Kedvenc tantárgyam | Természetesen a testnevelés, hiszen már akkor is imádtam minden sportot. Emellett talán még a történelmet emelném ki – érdekelt, hogy mi volt a múltban. | Emlékezetes csínytevésem | Konkrét nem jut eszembe, de volt jó pár... Csibész gyerek voltam, mondjuk úgy, benne voltam a „buliban”! | Első futballélményem | Én még az a generáció voltam, aki reggeltől estig rúgta a labdát. A suliban is a szünetekben és a suli után is sötétedésig a grundon... Millió remek emlék fűz ezekhez az időkhöz. 

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Életvidámnak és barátságosnak tartom magam, aki a hozzá közelálló emberekért a végsőkig elmenne. | Legrosszabb szokásom | Sokszor nehéz belátnom, hogy a másik álláspontja is lehet helyes, azért mert más, mint az enyém. Mindenről van egy határozott véleményem, amiből nem igazán engedek, ami néha persze előny, néha azonban önzőség lehet. | Étel, amit imádok | A tésztaételek a kedvenceim, azon belül is a carbonara. | Film, amit többször láttam | Mostanában inkább sorozatosak vagyunk a párommal, éppen a Last of Us új részeit „daráljuk” hétről hétre. | Zene, amit általában hallgatok | A zene az életem szerves része, az egész családom zenész, így ebben nőttem fel. Zeneileg egyébként mindenevő vagyok! | Hobbim | Egyébként pont a zenélést mondanám, illetve az xbox és egy kis squash sem áll messze tőlem. 

csernak_martin_reac_1.jpgPÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Inkább legemlékezetesebbet emelnék ki. Amikor az NB II-es Kaposvárral kiejtettük a Magyar Kupában az akkori címvédő Újpestet, az feltétlenül kedves emlék számomra. (2018. december 5-én az MK-sorozat 8. fordulójában úgy nyert 1–0-ra a Csernák Martint a szünetben bevető Rákóczi, hogy a győztes találatot Borbély Ákos a 91. percben szerezte – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Talán az NB III-as Nyírbátorban szerzett gólomat mondanám, amivel a 85. perc környékén eldöntöttem egy addig gól nélküli meccset. A hab a tortán az volt, hogy ezzel a győzelemmel vált biztossá a csapat bennmaradása. (2018. május 19-én, az NB III Keleti csoport 28. fordulójában a Gyöngyösi AK otthonában Csernák Martin a 80. percben állította be a 0–1-es végeredményt – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Sok kis apróságra figyelek egyébként, de ha egyet kéne kiemelni, van egy piros fonott karkötőm. A páromtól kaptam és nagy becsben tartom. A mérkőzések előtt ennek a leragasztásán ügyködöm, természetesen a meccsen sem veszem le! Babona, mondhatni. | Sérülés, amit elfelejtenék | Szerencsére a komolyabb sérülések elkerültek, viszont a bokámmal többször bajlódtam és volt, hogy pont rosszkor jött egy-egy részleges szakadás. | Barát a futballban | Igaz, nem a pályán ismertem meg Göblyös Dánielt, de később még csapattársak is lettünk a Komárom színeiben. Évek óta a legjobb barátom. | Az öltözőben mellettem ül | Gulyás Máté. Gulyit régről ismerem, még a Szparis időkből és ő is a nyáron érkezett a klubhoz, mint én, úgyhogy jó volt egy ismerős arc mellé leülni. | Cél a mostani szezonban | Egyértelműen a feljutást tűzte ki az egész csapat az idei szezonban. Ez a cél és ezért dolgozunk hétről-hétre! | Ami a pályafutásomból még kimaradt | A REAC-cal még nem voltam bajnok... Itt az ideje! (mosolyog)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2518035114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása