PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: ERDÉLYI BOGLÁRKA, a Pénzügyőr labdarúgója, a Tóalmás futsalosa

„Két fiútestvér között nőttem fel, akik fociztak, így nem volt kérdés számomra sem, hogy mit sportoljak”

2022. december 23. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban – az ezen felületen 250. alkalommal  megjelenő sorozatban – megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Erdélyi Boglárka, a 2022 nyara óta a Női NB II Nyugati csoportjába besorolt, 11 forduló után 15 ponttal a tabella 6. helyén telelő Pénzügyőr SE labdarúgója, a Tóalmás futsalosa.

erdelyi_boglarka_csapat.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Két fiútestvér között nőttem fel, akik fociztak, így nem volt kérdés számomra sem, hogy mit sportoljak. (mosolyog) Általános iskolás koromban kezdtem fiúk között focizni, akkor még mezőnyjátékosként. Ezt követően megalakult egy lánycsapat az iskolában – két-három évig volt csak –, ahol a vége felé már be-beálltam a kapuba is. Amikor visszakerültem a fiúkhoz, az edző egyből látott bennem fantáziát, így a továbbiakban kapusposzton játszottam. Innentől kezdve már bebetonoztak a kapuba. (nevet) 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | A kapus hibázását mindenki megjegyzi… A kapufa igen kemény.

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Csak az nem hibázik, aki nem csinál semmit! 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Ha az előtte lévő meccsen nyertünk, akkor igyekszem ugyanazt a rutint csinálni – mintha vesztes mérkőzés után mást csinálnék. (nevet) Minden találkozó előtt egy kis keresztet vetek. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nem tudok kiemelni ilyet, esetleg azt tudom itt megemlíteni, hogy egy kicsit nagyobb drukk van bennem, amikor a volt csapataim ellen játszunk. 

| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | Külker SC–Vikino Mester (régi neve: METIS, mostani: Azul Verde SC)–BVSC, 2021.03.07., 1–2 (1–1); a Csepel elleni „rangadó” (2021.04.24., 0–0). 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Hála Istennek, nagyon sok jó meccset tudhatok magam mögött, mindegyiknek megvan a maga varázsa. Hirtelen kettő jutott eszembe. Például kupameccsen kapott gól nélkül jöttünk haza és a mérkőzés végén az ellenfél edzője is elismerte a teljesítményemet, odajött hozzám, hogy gratuláljon: „a meccs emberének” nevezett. Egy bajnoki alkalmával pedig, amikor megköszöntük az ellenfélnek és a játékvezetőknek a játékot és a vezetést, a spori gratulált és jelezte, hogy parádés volt, amit műveltem a meccsen. (mosolyog) 

erdelyi_boglarka_portre.jpg| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Kupameccsen történt, hogy szabadrúgásból kapott gól – mellényúltam –, és ugyanazon az összecsapáson kétszer, egymás után… 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Az előző csapatomból Dóczy Nikolett. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | A Pénzügyőrben igen jól összeszokott a csapat, jó kis közösség a miénk. Tóalmáson most kezdtem el focizni, itt is jó hangulatban folyik a „munka”, az utazások alkalmával nagyon jókat szórakozunk. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mindenkit tisztelek, aki be mer állni és szeret a kapuban védeni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7018009560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása