PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Zsigmond Bence (Pereg)

Aki kétszer játszott a Real Madrid és egyszer futballozott a Bayern München ellen: „Vannak hullámvölgyek, ezeket kell megtanulni kiegyenesíteni”

2022. november 07. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Zsigmond Bence, a Pest megyei I. osztályban 12 forduló után 18 ponttal a tabella 8. helyén álló Lasselsberger-Pereg SE játékosa.

zsigmond_bence_portre.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Eper. | Kedvenc tantárgyam | Matek, angol. | Emlékezetes csínytevésem | Mindig is jó gyerek voltam. | Első futballélményem | Talán ami komolyabb, hogy az U11 keretén belül játszhattam a Videoton bajnoki mérkőzése előtt egy gálameccset kiválasztásos alapon. 

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Maximalista vagyok, minden téren. | Legrosszabb szokásom | – | Étel, amit imádok | Rántott hús. | Film, amit többször láttam | Vasököl. | Zene, amit általában hallgatok | Ezen a téren abszolút mindenevő vagyok. | Hobbim | Ha időm engedi, szívesen játszom számítógépen. 

PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Játszottam kétszer a Real Madrid, egyszer a Bayern München utánpótlás-csapataival. Ezek közül nem tudnék választani. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Egy margitszigeti torna – amelyen a Barcelona is ott volt – döntőjében vertük a Ferencvárost, emlékezetes átemelős gólt szereztem, talán ez lenne. | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs semmi ilyesmim. | Sérülés, amit elfelejtenék | A bokáim részleges szalagszakadásait szívesen elfelejteném. | Barát a futballban | A legkomolyabb barátságomat a futballnak köszönhetem, Reznyák Patrikot így ismerhettem meg. | Az öltözőben mellettem ül | Olaj György. | Cél a mostani szezonban | Tart még a szezon, próbálunk minél jobban teljesíteni. Vannak hullámvölgyek, ezeket kell megtanulni kiegyenesíteni. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | A futsalt említeném. Még nem volt rá lehetőség, de szívesen kipróbálnám magam ott is.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2417973874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása