PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: RÉTI KAMILLA, a MAFC öttusázója

Párizs fókuszban: „Minden sportoló álma az olimpiai részvétel és a tisztes helytállás, nekem is ez az elsődleges célom”

2022. október 16. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Réti Kamilla, a MAFC világbajnoki ezüstérmes öttusázója.

reti_kamilla_foto_horog_laszlo.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Sportszerető családban nőttem fel, édesapám és a nővéreim is öttusáztak, ezért persze én is ezt szerettem volna csinálni. Nagyon családias, barátságos közegben sportoltunk, szóval elsőnek a társaság fogott meg.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Kicsiként a nyári edzőtáborok a Balatonon, a későbbiekben pedig a külföldi utazások, a világjárás marad örök élmény, akár a tengerparton – például Rio de Janeiro, Cancun – vagy a magaslati táborok által Európa rengeteg országát bejárva a csapattal, amiért örökre hálás leszek. Bár nekem a kedvenc edzőhelyszínem Tatán van, ahol megtisztelő, hogy számos neves példaképem készült abban a táborban más-más sportágból is.

Akit a sportágon belül nagyra tartok: Nehéz kérdés, mert szerintem mind nagyon sok melót teszünk bele, ezért aki ezt a sportágat csinálja, arra én felnézek, de név szerint nagy kedvencem Kate French, a másik nagy etalon pedig Balczó András.

reti_kamilla_foto_168hu.jpg

reti_kamilla_foto_pentathlonhu.jpgAkivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: A vőlegényem, Regős Gergő, mi több, őt is megemlíteném az előző kérdéssel kapcsolatban, mert engem ő is nagyon motivál és felnézek rá: tehetséges és szorgalmas versenyző. A lányok közül pedig Alekszejev Tamara áll hozzám a legközelebb.

Szezonbeli emlékezetes esemény: Világkupa ezüstérem. Régóta vártam erre a pillanatra, hogy végre dobogón álljak nagy nemzetközi versenyen.

Célkitűzés a jelenlegi évadra: A versenyszezon véget ért, a következő évre kezdődik az alapozás novembertől, most kezdtem el újra edzeni. Összegezve: ez az esztendő gyakorlás volt, mert ugye új versenyformában voltak a viadalok, ami lényegesen különbözött az eddigiektől, sokkal kimerítőbb, megterhelőbb, de úgy érzem, voltak jó pillanataim és nagy lendülettel vágok bele az olimpiai kvalifikációs időszakba.

reti_kamilla_portre.jpgAmit szeretnék elérni néhány éven belül: Bízom benne, hogy jövőre is ott leszek a magyar csapatban, amely a világon az egyik legerősebb, úgyhogy nem kis feladat. Minden sportoló álma az olimpiai részvétel és a tisztes helytállás, nekem is ez az elsődleges célom.

Amelyik sportot még kedvelem: Elsősorban a magyar tradicionális sportokat szeretem nézni és követem nagy figyelemmel, például az úszást és a vívást, de tényleg szinte minden más sportágat szívesen nézek. Amit pedig szeretek csinálni az öttusán kívül: a téli sportok, síelés, sífutás.

Amit eddig még nem tudtak rólam: Imádok sütni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr217955754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása